به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

ایردراپ داگز DOGS؛ ایردراپ تلگرامی جدید و نحوه کسب درآمد از آن

در میان ایردراپ‌هایی که این روزها در تلگرام ظهور کرده‌اند، ایردراپ داگز (Dogs) را باید یکی از موارد موفق بدانیم. داگز یک ایردراپ تلگرامی جدید است که شواهد بسیاری نشان می‌دهند از سوی تیم قدرتمند نات کوین ارائه شده است و می‌تواند یکی از میم کوین‌های آینده‌دار بازار باشد. آماده کسب درآمد از داگز هستید؟

ایردارپ داگز چیست؟

داگز یک مینی اپ و ایردراپ تلگرامی است که بر اساس سن حساب کاربری تلگرام کاربران و فعالیت‌هایی که از ابتدا تاکنون در تلگرام داشته‌اند، توکن می‌دهد. این پروژه در واقع قصد دارد فرصتی هیجان‌انگیز برای کاربران تلگرام فراهم کند تا توکن‌های DOGS را به صورت رایگان به دست آورند و تعامل آن‌ها را در اکوسیستم تلگرام افزایش دهد. داگز نماد خود را از یک سگ کارتونی به نام Spotty الهام گرفت. این سگ کارتونی نماد یک پلتفرم محبوب در روسیه بود که توسط پاول دوروف ایجاد شده است.

تیم توسعه‌دهنده داگز هنوز به طور دقیق مشخص نیستند اما به احتمال زیاد این پروژه با پروژه موفق نات کوین در ارتباط است. ایردراپ DOGS همچنین به دلیل کاربری بسیار ساده‌ای که دارد خیلی زود به یکی از پدیده‌های تلگرام تبدیل شد و در حال حاضر بیش از ۵۲ میلیون کاربر فعال ماهانه در تلگرام دارد.

بازی داگز چگونه کار می‌کند؟

بازی داگز در تلگرام با این هدف طراحی شد که بتواند به کاربران وفادار تلگرام توکن DOGS  را هدیه بدهد. نحوه کار این پلتفرم را می‌توانیم به ۳ مرحله تقسیم کنیم:

  1. جمع‌آوری توکن DOGS: کاربران می‌توانند با تعامل با ربات تلگرام DOGS، بر اساس سن و فعالیت اکانت‌های تلگرام خود، توکن کسب کنند. داگز همچنین به کاربران premium تلگرام جوایز اضافی نیز ارائه می‌دهد.
  2. مشارکت اجتماعی: داگز از کاربران می‌خواهد در شبکه‌های اجتماعی این پروژه عضو شوند، دوستان خود را دعوت کنند و وظایف خود را در اکوسیستم DOGS انجام دهند تا توکن بیشتری به دست آورند و داگز نیز بتواند یک جامعه برای خود جمع‌آوری کند.
  3. لیست شدن توکن: در نهایت پس از این که داگز به اهداف خود از ایردراپ رسید، مهلت ایردراپ پایان یافته و توکن DOGS در صرافی‌ها لیست می‌شود.

همه چیز در مورد ربات DOGS

داگز از جمله پروژه‌هایی بود که توانست توجه بسیاری از علاقمندان به ایردراپ را به خود جلب کند و کاربران بسیاری را به دنیای ارزهای دیجیتال بکشاند. البته داگز هنوز اعلامیه رسمی منتشر نکرده و وایت پیپری نیز ندارد اما طبق منابع غیررسمی قرار است این توکن به تعداد ۵۵۰ میلیارد عرضه شود و به شکل زیر توزیع می‌شود:

  • ۸۱ درصد به جامعه تعلق می‌گیرد.
  • ۱۰ درصد به توسعه‌دهندگان تیم تعلق می‌گیرد.
  • ۸.۵ درصد برای نقدینگی در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز اختصاص داده می‌شود.

در ربات داگز، شما می‌توانید دارایی خود را مشاهده کنید و با انجام برخی تسک‌ها توکن بیشتری به دست آورید. البته ۱۴ اگوست ۲۰۲۴ (معادل ۳۰ مرداد ۱۴۰۳) آخرین مهلت دریافت توکن داگز بود و اکنون فاز ایردراپ این پروژه به پایان رسیده است.

نحوه دریافت ایردراپ  DOGS

دریافت ایردراپ داگز بسیار ساده است. کافی است یک اکانت تلگرام با نام کاربری مشخص داشته باشید و سپس:

  • @dogshouse_bot را در تلگرام جستجو کنید و وارد ربات داگز شوید.
  • روی گزینه START کلیک کنید و منتظر بمانید تا ربات سن تلگرام شما را محاسبه کند.

برخلاف سایر ایردراپ‌های تلگرامی، مثل نات کوین، که کاربر باید در آن به طور مداوم فعالیت می‌کرد و برای کسب توکن کارهای مختلفی انجام می‌داد، برای شرکت در ایردراپ داگز تنها عضو شدن در ربات کافی بود. همانطور که گفتیم، ایردراپ داگز بر اساس قدمت اکانت تلگرام به کاربران توکن می‌داد و هرچه سن اکانت کاربر بیشتر بود توکن بیشتری نیز دریافت می‌کرد.

اما علاوه بر این، کاربران داگز می‌توانستند از روش‌های دیگری نیز توکن کسب کنند:

  • دعوت از دوستان: داگز به ازای دعوت از دوستان و به نسبت سن اکانت آن‌ها به کاربر توکن می‌دهد. همچنین با دعوت از ۵ دوست کاربران می‌توانند ۲۰ هزار توکن بیشتر دریافت کنند.
  • جوایز روزانه: داگز به کاربرانی که هر روز به ربات سر بزنند جوایز اضافه می‌دهد.
  • اتصال ولت به ربات: با اتصال یک ولت تون به داگز کاربران ۱۰ هزار توکن دریافت می‌کنند.
  • انجام وظایف و تسک‌ها: با انجام کارهایی مثل عضو شدن در شبکه‌های اجتماعی داگز توکن دریافت کنند.

لیست شدن ارز داگز       

حالا که مهلت استخراج ارز دیجیتال داگز به پایان رسیده، زمان لیست شدن توکن DOGS در صرافی‌های ارز دیجیتال و البته نقد کردن آن است. داگز همزمان با پایان مهلت ایردراپ صرافی‌های OKX، Bybit، Bitget و Gate.io  را به عنوان اولین پلتفرم‌هایی که خرید و فروش ارز دیجیتال داگز را آغاز می‌کنند؛ معرفی کرد. طبق آخرین اخبار، خرید و فروش داگز در روز جمعه ۲۳ اگوست آغاز می‌شود.

DOGS همچنین اعلام کرده است خرید و فروش توکن پس از لیست شدن  در صرافی‌های گفته شده، روز دوشنبه ۲۶ آگوست برای تمامی صرافی‌ها باز می‌شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود صرافی بزرگ بایننس نیز در میان صرافی‌هایی که توکن DOGS را لیست می‌کند باشد. 

البته به محض لیست شدن ارز داگز، شما می‌توانید این توکن را در صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت خرید و فروش کنید.

قیمت ارز داگز چقدر است؟          

تا زمانی که توکن داگز به طور رسمی در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست نشود، نمی‌توان نظر قطعی درمورد قیمت آن داد. با این حال این توکن در حال حاضر در بازارهای پری مارکت خرید و فروش می‌شود و در این بازارها حدود ۰.۰۱۶ دلار قیمت گرفته و احتمال می‌رود که بیش از ۱ سنت قیمت بگیرد.

با وجود این پیشنهاد می‌کنیم برای خرید و فروش داگز تا زمان لیست شدن در تمام صرافی‌ها صبر کنید و به افرادی که ادعای خرید داگز را دارند اعتماد نکنید.

داگز، نات کوین بعدی؟

ایردراپ داگز یکی از پرطرفدارترین و البته منحصربه‌فردترین پروژه‌های مینی اپ در تلگرام است که در مدت کوتاه بسیار شناخته شده است. داگز کاربری بسیار ساده‌ای دارد و براساس سن اکانت کاربری به شرکت‌کنندگان توکن می‌دهد. مهلت ایردراپ داگز در حال حاضر به إتمام رسیده و همه منتظر لیست شدن DOGS در صرافی‌های ارز دیجیتال هستند. به نظر شما توکن داگز در صرافی‌ها چقدر قیمت می‌گیرد؟           

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

آموزش بازی ماسک امپایر و نحوه دریافت ایردراپ Musk Empire

از زمانی که ایلان ماسک از پروژه دوج حمایت کرد، انتظار می‌رفت که نام او …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *