به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

الگوی گوه سقوط دوج کوین: تحلیلگر کریپتو شکست را تا 0.22 دلار پیش بینی می کند

الگوی گوه سقوط دوج کوین: تحلیلگر کریپتو شکست را تا ۰.۲۲ دلار پیش بینی می کند

به گزارش زوم ارز، در یک پست پیشین در X، ذکر شده است که دنیای نمودارها، Dogecoin را به سوی مقاومت گوه سقوط نزدیک می‌بیند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است میم کوین از یک حرکت قیمتی حدود ۶۶ درصدی بهره‌مند شود و بنا به نموداری که او به اشتراک گذاشته است، به قیمت ۰.۲۲ دلار برسد. این تحلیلگر نیز بیان کرده که Dogecoin ممکن است به طور قوی به ۰.۳۰ دلار ارتقا یابد، که امری جالب است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

دوج کوین در حال حاضر به نقطه واقعیت رسیده است، زیرا در حال حاضر در بازه قیمتی ۰.۱۳ دلار معامله می‌شود. به نظر می‌رسد که World of Charts با اشاره به سقوط مقاومت گوه، تحلیل صحیحی ارائه کرده است. با توجه به چشم‌انداز صعودی کنونی بازار، خروج از این سطح مقاومت به نظر می‌رسد که میتواند برای دوج کوین بسیار مهم واقع شود.

معیارهای روی زنجیره نیز از این رالی سهمویی برای Dogecoin حمایت می کنند. به عنوان یک نمونه، افزایش چشمگیری در تراکنش‌های بزرگ مشاهده شده است، به طوری که Bitcoinist گزارش داده است که نهنگ‌های Dogecoin میلیون‌ها DOGE را در هفته گذشته خریداری کرده اند. اطلاعات منتشر شده از بازار IntoTheBlock همچنین نشان می دهد که این نهنگ‌ها بسیار فعال بوده و تقریباً ۱۰ میلیارد DOGE در آن معامله کرده‌اند. این نهنگ‌ها در ۲۴ ساعت گذشته بسیار فعال بوده اند.

اطلاعات بیشتر از IntoTheBlock نشان داده که تعداد دارندگان بزرگ به طور چشمگیری افزایش یافته است، به طوری که این نهنگ‌ها به شدت در حال جمع‌آوری مهمترین میم‌های سکه هستند. این انباشتگی احتمالاً باعث افزایش قیمت Dogecoin شده و ممکن است منجر به رسیدن به هدف قیمت پیش‌بینی شده توسط World of Chart، یعنی ۰.۳۰ دلار، شود.

در میان این همه، لازم به ذکر است که اکثر آدرس‌های Dogecoin (78٪) در حال حاضر پول هستند، به این معنی که آنها در سود قرار دارند. در این راستا، با ادامه روند صعودی، احتمالاً میم‌کوین با فشار فروش قابل توجهی مواجه نخواهد شد. به علاوه، این کیف‌پول‌های سودآور می‌توانند به کاهش تأثیر هرگونه فشار فروش ناشی از آدرس‌های کیف‌پول ۲۲ درصدی کمک کنند، که حتی پس از دستیابی به سود قابل توجه ممکن است ورشکسته شوند.

Rekt Capital، یک تحلیلگر کریپتو، در یک پست اخیر اشاره کرد که Dogecoin در حال تجربه مجدد روند نزولی ماکرو به عنوان سطح پشتیبانی جدید است. او بیان کرد که یک تست موفق در این محدوده، پایان روند کلان نزولی و شروع یک روند صعودی جدید را به طور کامل تایید می کند. با توجه به نموداری که تحلیلگر به اشتراک گذاشته است، با آغاز این روند صعودی جدید، احتمالا DOGE قیمت خود را تا ۰.۴ دلار افزایش می دهد.

تحلیلگر رمزنگاری به نام کاپت توبلرون، تازه‌ترین تحلیل خود را درباره‌ی نمودار Dogecoin ارائه کرده است. او پیش‌بینی می‌کند که ارز میم کوین می‌تواند در مرحله‌ی آینده ارزش خود را به تقریباً ۰.۳ دلار افزایش دهد. تحلیلگر مذکور به عنوان یکی از افراد موفق در بازار Dogecoin شناخته شده و تصور می‌کند که قیمت DOGE ممکن است تا حدود ۲ دلار در اوج روند صعودی خود افزایش یابد.

منبع: newsbtc.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *