به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

افزایش 15 درصدی سولانا، حرکت بعدی چیست؟

به گزارش زوم ارز، با توجه به تصریحات اینفلوئنسر رمزارز MartyParty، ارز دیجیتال بومی Solana یا SOL، به یک افزایش چشمگیر در حجم معاملات دست پیدا کرد و به مبلغ ۵.۶۶ میلیارد دلار در یک روز رسید. این افزایش همراه با بیش از ۲۰ میلیون تراکنش کاربر با پرداخت گاز، باعث افزایش اخیر در قیمت SOL شد و احساسات صعودی را در بین سرمایه گذاران ایجاد نمود.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

در طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم تشخیص داده شده برای توکن SOL به طور قابل توجهی در دوره چهار روزه‌ای رالی کمک کرده است، که منجر به افزایش قیمت این توکن از حداقل ۱۳۳.۹۱ دلار به بالاترین سطح ۱۵۴.۱۷ دلار در جلسه معاملاتی امروز شده است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط TradingView، پس از تشکیل چهار شمع صعودی روزانه متوالی، این بازده نشانگر یک افزایش ۱۵.۵۲ درصدی می‌باشد.

افزایش اخیر SOL، به دلیل افزایش حجم معاملات، باعث ایجاد ترکیبی از شکست های قابل توجه شده است که تمایل به سرمایه گذاری در بین کارگزاران ریز تجاری را افزایش داده است. رالی اخیر SOL تأیید می کند که به وضوح از خط روند نزولی در نمودار روزانه فاصله گرفته است. پس از یک سری نقاط اوج کمتر در نمودار روزانه سولانا، مقاومت خرس ها در برابر تجمع آن در ۲۱ می برجسته شد.

شکست خط روند با شکستی بالاتر از سطح مقاومت ۰.۳۸۲ فیبوناچی در نمودار روزانه رخ داد. این موضوع به معنای بازگشت تایید شده از نزول اخیر است. با این حال، سولانا در حال مواجهه با مقاومت‌های متعدد و مقاومت‌های افقی اطراف منطقه قیمت ۱۵۵ دلار است. این مقاومت‌ها با سطح ۰.۵ فیبوناچی نیز همخوانی دارند.

شکستن روند مقاومت‌های چندگانه می‌تواند به سولانا کمک کند تا به قیمت بالاتری از ۱۸۸.۹۰ دلار برسد و انتظارات بلندمدت بسیاری از سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال را برآورده سازد. این واقعه همچنین می‌تواند احساسات بازار را در جهت صعودی تنظیم نماید، به خصوص نسبت به توکن کریپتو.

با توجه به اطلاعات CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله، قیمت سولانا با ۱۳.۲۶ درصد افزایش در حجم معاملات طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۵۱.۳۰ دلار رسیده بود.

سلب مسئولیت: این مقاله تنها به منظور اطلاع رسانی و آموزشی ارائه شده است و هیچ گونه توصیه یا مشورت مالی در آن داده نشده است. Coin Edition هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه خسارت یا ضرر ناشی از استفاده از محتوا، محصولات یا خدمات مورد اشاره در این مقاله ندارد. به خوانندگان توصیه می‌شود پیش از انجام هر گونه اقدامی مرتبط با شرکت، احتیاط و دقت لازم را در انتخاب‌های خود به خرج دهند.

منبع: coinedition.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های هوش مصنوعی در حالی که Nvidia گزارش‌های احضاریه DOJ را رد می‌کند، افزایش یافت

به گزارش زوم ارز، چندین توکن هوش مصنوعی (AI) که پس از انکار گزارش‌های انویدیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *