به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

افزایش پذیرش ورلدکوین در بایننس و رد شایعات دستکاری قیمت؛ آیا WLD صعود می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بایننس در آخرین به‌روزرسانی خود، ارز دیجیتال ورلدکوین (WLD) را به پلتفرم همتا به همتای (P۲P) خود اضافه کرده است. چنین اخباری معمولاً باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال می‌شود و به همین دلیل، طرفداران ورلدکوین را هم هیجان‌زده کرده است.

به این ترتیب، کاربران اکنون می‌توانند توکن WLD را با استفاده از چندین ارز فیات آمریکای لاتین، از جمله پزو آرژانتین (ARS)، رئال برزیل (BRL)، پزو شیلی (CLP)، پزو کلمبیا (COP)، کلن کاستاریکا (CRC) و غیره، معامله کنند.

این به‌روزرسانی با افزایش سهولت خرید و فروش توکن‌های WLD، دسترسی کاربران به این ارز دیجیتال را گسترش داده و به طور بالقوه پذیرش آن را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، افزودن جفت‌ ارزهای معاملاتی جدید نیز می‌تواند به طور قابل‌توجهی اعتماد به حوزه کریپتو را افزایش دهد.

۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!




شروع


کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در پی اقدام اخیر بایننس، علاقه کاربران به ورلدکوین و حجم معاملات آن افزایش خواهد یافت.

با این حال، قیمت توکن WLD طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۳.۶ درصدی به ۲.۳۵ دلار رسیده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز با افتی ۱۴.۸ درصدی به ۲۰۲ میلیون دلار کاهش یافته است.

گفتنی است، شاخص سود باز (OI) قراردادهای آتی این توکن نیز در زمان نگارش این خبر، بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته که از رویکرد محتاطانه معامله‌گران حکایت دارد.

در همین حال، بر اساس دیگر اخبار مرتبط با ورلدکوین، تیم این پروژه ادعاهای اخیر مبنی بر دستکاری قیمت توسط اعضای داخلی تیم را رد کرده است.

پیش از این، کارشناسان و معامله‌گران شناخته‌شده‌ای مانند دیفای اسکوئرد (DeFi Squared) و زک‌ایکس‌بی‌تی (ZachXBT) مدعی شده بودند که اعضای تیم ورلدکوین با سوءاستفاده از موقعیت خود، به کسب سود از این ارز دیجیتال پرداخته‌اند.




درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های لایه 2 خودم را به خیریه اهدا کردم

ویتالیک بوترین فاش کرد که روی توکن‌های لایه 2 سرمایه‌گذاری نکرده است و به جای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *