به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

افزایش قیمت سولانا تا کی ادامه خواهد داشت؟

افزایش قیمت سولانا تا کی ادامه خواهد داشت؟

به گزارش زوم ارز عملکرد سولانا در دو هفته گذشته، نزدیک به ۱۰ درصد از عملکرد اتریوم بوده است، که این نشان می‌دهد وجود کاتالیزورهای صعودی داخلی حیاتی سبب افزایش قیمت SOL شده‌اند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

یکی از عوامل اساسی برای افزایش اخیر در قیمت سولانا، این فرضیه است که فهرست ETF های اتریوم ممکن است به طور چشمگیری باعث افزایش احتمالی پیروی از ETF های سولانا در طولانی مدت شود. تحلیل داده های بازار نشان می دهد که بسیاری از تاجران حرفه ای از این ایده مثبت به سمت سودهای اولیه جنبش کرده اند.

برای اظهار این موضوع، نمودار بهره‌ور Coinglass، تغییرات لحظه‌ای در ارزش سرمایه گذاری شده در قراردادهای آتی مشتقات سولانا را نشان می‌دهد.

با توجه به نمودار فوق، سود آزاد سولانا اکنون تا تاریخ ۱۷ ژوئیه به ۲.۲ میلیارد دلار رسیده است، که برای نخستین بار از آستانه ۲.۲ میلیارد دلار در زمان ۴۰ روزه عبور کرده است. حالا به ۷ ژوئن باز می‌گردیم.

Solana Price Action | SOLUSD | TradingView

با توجه به تحلیل دقیق داده‌ها، آشکار می‌شود که افزایش ۳۵ درصدی در قیمت سولانا در طی ۱۲ روز گذشته به طور قابل توجهی بیشتر از رشد بهره باز است که فقط به نرخ ۲۲ درصدی برسیده است.

هنگامی که سودبازدارایی سریعتر از قیمت آن افزایش می‌یابد، سرمایه‌گذاران استراتژیک این پدیده را به دو دلیل اصلی به عنوان یک سیگنال افزایشی حیاتی می‌پذیرند. ابتدا، این موضوع نشانگر افزایش مشارکت و اطمینان در حرکت‌های آینده دارایی است و نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران دیگری در حال بهبود و گسترش جایگاه‌های تازه‌ای هستند. این افزایش فعالیت معمولاً نشانه‌گر احساسات مثبت و انتظارات برای رشد بیشتر قیمت می‌باشد.

افزایش بهره نسبت به رشد قیمت ممکن است نشان دهد که تاجران تمایل دارند موقعیت‌های خود را برای مدت زمان بیشتری حفظ کنند، با پیش‌بینی ادامه حرکت قیمت به سمت بالا. این تعهد به نگهداری موقعیت‌ها نشان از اعتقاد قوی به پتانسیل دارایی دارد و ممکن است به روند صعودی قیمت Solana کمک کند، زیرا فشار خرید قبل از راه‌اندازی ETF اتریوم که برنامه‌ریزی شده است

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *