به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

افت قیمت نات‌کوین به زیر ۰٫۰۱۵ دلار؛ بهترین زمان برای خرید NOT کی است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال نات کوین (NOT) در روز گذشته نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کرده است. با وجود رشد در بخش بازی‌های بلاکچینی (گیم‌فای)، قیمت نات کوین به زیر ۰.۰۱۵ دلار کاهش یافته و با ۱.۶۳ درصد کاهش روزانه، به محدوده ۰.۰۱۴۱۱ دلار رسیده است.

حجم معاملات ۲۴ ساعته نات کوین نیز با حدود ۹ درصد کاهش به ۱۹۴.۲۴ میلیون دلار رسیده است. این کاهش در حجم معاملات نشان‌دهنده فشار فروش و بی‌ثباتی در بازار است.

طی هفته گذشته نیز، قیمت نات کوین با ۱۶ درصد کاهش، در یک روند نزولی حرکت کرده و پس از رسیدن به بالاترین سطح هفتگی ۰.۰۱۸ دلار در ۲۰ جولای، به شدت کاهش یافته است.

طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین‌گلس، سود باز قراردادهای آتی نات کوین با ۱۴ درصد کاهش روزانه به ۱۴۲ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده عدم اعتماد معامله‌گران به چشم‌انداز کوتاه‌مدت این ارز دیجیتال است.

خرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT


در چنین شرایطی، ادامه کاهش ممکن است قیمت را به ۰.۰۱۳ دلار برساند و افزایش فشار فروش حتی می‌تواند موجب سقوط قیمت NOT به ۰.۰۱ دلار یا پایین‌تر نیز شود.

از طرف دیگر، افزایش خوش‌بینی در بازار می‌تواند باعث شود قیمت از سطح مقاومت ۰.۰۱۵ دلاری عبور کرده و به ۰.۰۲ دلار و در نهایت، به ۰.۰۵ دلار برسد.

از نظر تکنیکال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در حدود ۳۰.۴۵ قرار دارد و شرایط اشباع فروش را نشان می‌دهد. اندیکاتور مکدی (MACD) نیز سیگنال نزولی ارائه می‌دهد و شاخص نوسانگر مهیب (AO) هم وارد روند کاهشی شده است.

در همین حال، شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) هم با عدد ۲۹.۰۶ نشان می‌دهد که بازار در طول روند صعودی قبلی، روند نسبتا قوی داشته که از آن زمان تضعیف شده است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تاریخ لیست شدن و ایردراپ راکی ربیت اعلام شد!

راکی ربیت (Rocky Rabbit)، بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام، رسماً راه‌اندازی و ایردراپ توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *