به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

افتتاحیه داغ ETFهای اتریوم؛ ثبت حجم معاملات ۱٫۰۸ میلیارد دلاری در روز نخست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس آمار منتشرشده، ETFهای اسپات اتریوم در ایالات متحده در اولین روز معاملات خود، حجم معاملات تقریباً ۱.۰۸ میلیارد دلاری را تجربه کردند که حدود ۲۳ درصد از حجم معاملات ETFهای اسپات بیت‌کوین در روز افتتاحیه محسوب می‌شود.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، صندوق ETHE شرکت گری‌اسکیل و صندوق ETHA شرکت بلک‌راک در ۲۳ جولای به ترتیب با ۴۵۸ میلیون دلار و ۲۴۸.۷ میلیون دلار، بیشترین حجم معاملات را داشتند.

صندوق FETH شرکت فیدلیتی و صندوق ETHW شرکت بیت‌وایز نیز به ترتیب با ۱۳۷.۲ میلیون و ۹۴.۳ میلیون دلار در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند، در حالی که صندوق ETF شرکت ۲۱شیرز نتوانست از مرز ۱۰ میلیون دلار عبور کند.

۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!




شروع


بالچوناس حجم ۶۲۵ میلیون دلاری ۸ صندوق تازه تأسیس شده (به استثنای گری‌اسکیل) را مطلوب دانست و عنوان کرد که انتظار دارد بخش قابل‌توجهی از این رقم به ورودی تبدیل شود.

طبق گزارش‌ها، این صندوق‌ها در اولین روز معاملاتی خود، علی‌رغم خروج عظیم سرمایه از صندوق گری‌اسکیل، جریان ورودی خالص ۱۰۶.۶ میلیون دلار را ثبت کردند.

در این میان، صندوق‌های ETF شرکت‌های بلک‌راک و بیت‌وایز به ترتیب ۲۶۶.۵ میلیون و ۲۰۴ میلیون دلار ورودی خالص را تجربه کردند و صندوق شرکت فیدلیتی با ورودی ۷۱.۳ میلیون دلار در رتبه سوم قرار گرفت.

در همین حال، ۴۸۴.۹ میلیون دلار از صندوق ETHE شرکت گری‌اسکیل خارج شد. علت خروج سرمایه از صندوق گری‌اسکیل، کارمزد پایین‌تر سایر صندوق‌های عنوان شده است.

شایان ذکر است که صندوق مینی تراست تازه‌راه‌اندازی شده شرکت گری‌اسکیل با کارمزد کمتر ۰.۱۲ درصد، موفق شد ورودی ۱۵.۲ میلیون دلار را ثبت کند.

در حال حاضر، شرکت‌های فیدلیتی، ۲۱شیرز، بیت‌وایز، فرانکلین تمپلتون و ون‌اک تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که دارایی صندوق‌هایشان به میزان مشخصی برسد، کارمزدی دریافت نخواهند کرد.

پس از آن، تمامی صندوق‌ها به جز ETHE، کارمزد پایه بین ۰.۱۵ و ۰.۲۵ درصد را دریافت خواهند کرد و کارمزد صندوق ETHE همان ۲.۵ درصد باقی خواهد ماند.

شرکت بلک‌راک نیز برای ۱۲ ماه اول یا تا زمانی که صندوق به ۲.۵ میلیارد دلار دارایی خالص برسد، کارمزد تخفیف‌یافته ۰.۱۲ درصد را ارائه خواهد کرد و پس از آن، این رقم به ۰.۲۵ درصد خواهد رسید.

صندوق مینی تراست گری‌اسکیل نیز پس از ۱۲ ماه یا به دست آوردن ۲ میلیارد دلار دارایی خالص، کارمزد ۰.۲۵ درصدی دریافت خواهد کرد. در همین حال، کارمزد صندوق شرکت اینوسکو نیز ۰.۲۵ درصد تعیین شده است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تاریخ لیست شدن و ایردراپ راکی ربیت اعلام شد!

راکی ربیت (Rocky Rabbit)، بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام، رسماً راه‌اندازی و ایردراپ توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *