به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

اطلاعیه جدید تپ سواپ: توکن TAPS در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ راه‌اندازی می‌شود

توسعه‌دهندگان تپ سواپ در یک ویدیوی جدید به سوالات پرتکرار کاربرانشان (از جمله سوالات مربوط به عرضه و لیست شدن TAPS) پاسخ دادند.

خلاصه خبر

  • توکن تپ سواپ در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ (۱۱ تیر تا ۹ مهر) راه‌اندازی می‌شود.
  • زمان لیست‌ شدن‌ هنوز TAPS مشخص نشده‌ است.

تپ سواپ امروز یک ویدیوی جدید در یوتیوب منتشر کرد تا به سوالات کاربرانش پاسخ دهد. این ویدیو با این سوال شروع شد که اگر کاربران قبلاً کیف پول فانتوم را متصل کرده باشند، الآن چطور می‌توانند یک کیف پول تون را متصل کنند. توسعه‌دهندگان این بازی هم اعلام کردند که کاربران نیاز نیست نگران هیچ چیزی باشند چون قبل از ایجاد توکن (TGE) فرصت جدیدی در اختیار همه قرار داده می‌شود تا کیف پول جدیدیشان در شبکه تون (مثل تون کیپر) را وصل کنند.

سوال بعدی این بود که تون TAPS کِی لیست می‌شود و عرضه کل آن چقدر است. تپ سواپ اعلام کرد که توکنومیکس آن نوشته‌ شده‌ و در اختیار صرافی‌ها و سرمایه‌گذارهای اصلی قرار داده‌ شده‌ تا تایید شود. در نتیجه زمانی که این داده‌ها تایید شوند، تپ سواپ آن‌ها را به صورت عمومی منتشر می‌کند. علاوه بر این آن‌ها خاطرنشان کردند که نرخ تبدیل توکن‌های درون برنامه‌ای به توکن اصلی TAPS به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نتیجه فعلاً نمی‌توانند نرخ دقیق آن را مشخص کنند.

توسعه‌دهندگان تپ‌ سواپ خاطرنشان کردند که فعلاً نمی‌توانند اسم صرافی‌های موردنظرشان برای لیست کردن‌ TAPS را اعلام کنند. به عبارت دقیق‌تر این نوع داده‌ها بعد از تایید نهایی صرافی‌ها منتشر خواهد شد. علاوه بر این آن‌ها تاکید کردند که به زودی از اکوسیستم و برنامه‌های جدیدشان رونمایی خواهند کرد. تپ سواپ اظهار داشت که هیچ پیش فروشی انجام نمی‌دهد و برخلاف نات کوین، از قالب ووچر استفاده نمی‌کند.

تپ سواپ در انتهای هم در ویدیو خود هم تاکید کرد که توسعه‌دهندگان آن در تلاش هستند حساب کاربرهای متقلب را مسدود کنند. با این حال آن‌ها تاکید کردند که اگر کسی دو حساب کاربری روی یک تلفن داشته باشد و یکی را حذف کنند، مشکلی برای حساب باقی‌مانده‌ او به وجود نمی‌آید.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

دلیل کاهش قیمت بیت کوین به ۵۴٬۰۰۰ دلار چیست؟

قیمت بیت کوین همزمان با انتشار آخرین داده‌های بازار کار در ایالات متحده با نوسانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *