به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

اخیراً مشخص شده است که قیمت بیت کوین در روزهای خاصی از هفته افزایش می یابد، اما چرا؟

به گزارش زوم ارز، بر خلاف بازارهای سنتی، بازار ارزهای دیجیتال به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روزه فعالیت دارد و معمولاً در طول تعطیلات آخر هفته با نوسانات قیمتی روبرو می شود. تحلیلگران Bitfinex در تابستان امسال متوجه افزایش قیمت بیت کوین در این دوره ها شدند.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

طی ماه گذشته، متوسط بازدهی روزهای شنبه برای قیمت بیت کوین ۱.۶ درصد بود. اما با گذشت سه ماه، متوسط بازدهی در روزهای شنبه به ۰.۹ درصد کاهش یافت.

به نظر می رسد که دولت آلمان و فشارهای اخیر از سوی Gox موجب کاهش قیمت‌ها در بازار شده است. تحلیلگران Bitfinex اظهار کرده‌اند که آن‌ها بر این باورند که “در حال حاضر، قیمت ارزهای دیجیتال به طور کلی توسط اخبار و حوادث مربوطه تعیین می‌شود.”

با این وجود، نگرانی درباره فشار فروش کاملاً رفع نشده است. کاربران Mt. Gox خواهان دریافت پرداخت های بیت کوین خود در چند هفته آینده هستند. تحلیلگران پیش بینی می کنند که این وضعیت همچنان تأثیر گذار بر روند قیمت گذاری باشد، قبل از آنکه وضعیت به طور کامل استحکام بیابد.

به پایان هفته گذشته، بازار بیت‌کوین حرکت قابل توجهی داشت و ارزش آن از ۵۸۰۰۰ دلار در روز دوشنبه به ۶۵۰۰۰ دلار افزایش یافت. این تغییرات اتفاق افتاده است پس از اینکه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، در رویدادهای تظاهراتی در پنسیلوانیا حضور داشت. در ماه‌های اخیر، او به عنوان رئیس‌جمهور سابق تغییری در نگرش خود نسبت به پشتیبانی از رمزارزها در انتخابات نوامبر نشان داده است.

رایان لی، که یک تحلیلگر ارشد در Bitget Research است، اظهار کرد که در آخر هفته، ترامپ با یک سوء‌قصد جان سالم به در برد. وی این اقدام را به عنوان یک افزایش قابل توجه شانس او برای پیروزی در انتخابات آینده تفسیر کرد.

منبع : en.bitcoinsistemi.com


بیشتر بخوانید:

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *