به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

اتنا سوار بر موج صعودی اتریوم؛ ENA وارد مرحله کشف قیمت می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با آغاز معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در آمریکا از روز گذشته، بسیاری از توکن‌های اکوسیستم اتریوم شاهد افزایش قیمت خود بوده‌اند.

پس از آربیتروم (ARB)، اتریوم نیم سرویس (ENS) و اتریوم کلاسیک (ETC)، اتنا (ENA) نیز به این روند پیوسته است. در حال حاضر، قیمت اتنا با ۱۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰.۴۹۴۴ دلار قرار دارد.

اتنا در آوریل به اوج تاریخی ۱.۵ دلاری رسید، اما از آن زمان تاکنون حرکت چشمگیری نداشته است. تحلیل تکنیکال اتنا نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز در یک الگوی مثلث نزولی در حال حرکت است. این الگو معمولا نشان‌دهنده یک شکست به سمت پایین است.

در این میان، پامپ امروز قیمت اتنا هم به اندازه‌ای قوی نبود که قیمت را از این الگو خارج کند. در چنین شرایطی، برای وقوع هر نوع پامپ قابل‌توجهی، قیمت باید از این کانال خارج شود.

خرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ENA


با این حال، شاخص‌های تکنیکال اتنا صعودی به نظر می‌رسند. صبح امروز، در اندیکاتور مکدی (MACD) خط سیگنال از خط مکدی عبور کرد که به عنوان یک سیگنال صعودی شناخته می‌شود و نشان‌دهنده تغییر روند یا ادامه روند صعودی است.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار روزانه ۵۴ است که نشان‌دهنده پتانسیل رشد بیشتر اتنا است.

با توجه به شاخص‌های تکنیکال، قیمت اتنا ممکن است سطح ۰.۵ دلار را بشکند و به محدوده مقاومتی بعدی در ۰.۵۵ دلار برسد. اگر محدوده مقاومت دوم نیز شکسته شود، اتنا ممکن است از کانال خود خارج شده و با در پیش گرفتن یک روند صعودی قوی‌تر، وارد وضعیت کشف قیمت شود.

وضعیت کشف قیمت به دوره‌ای اشاره دارد که قیمت یک دارایی فراتر از سقف‌ها یا مقاومت‌های قبلی حرکت می‌کند و این امر می‌تواند منجر به افزایش نوسانات و اکتشاف قیمت در یک محدوده ناشناخته شود.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تاریخ لیست شدن و ایردراپ راکی ربیت اعلام شد!

راکی ربیت (Rocky Rabbit)، بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام، رسماً راه‌اندازی و ایردراپ توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *