اتریوم نیم سرویس در صدر رمزارزهای سودده بازار! علت رشد ۳۰ درصدی ENS چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال مرتبط با اتریوم پس از انتشار اخبار مثبت در مورد آغاز به کار صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات این ارز دیجیتال رونق گرفته است. در میان این رمزارزها، اتریوم نیم سرویس (ENS) رشد قابل‌توجهی داشته است.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت ENS طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته که بهترین عملکرد آن در سال جاری به شمار می‌رود. به این ترتیب، ENS در بازه زمانی روزانه نیز پرسودترین رمزارز بازار (در بین ۱۰۰ رمزارز برتر) بوده است. این ارز دیجیتال پس از عبور از سطح ۳۰ دلار، به بالاترین حد روزانه خود، یعنی ۳۲.۵ دلار رسیده است. با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت ENS کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۳۱.۷۳ دلار معامله می‌شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با توجه به خروج قیمت ENS از محدوده قیمتی که دو سال و نیم در آن قرار داشته، تحلیلگران پتانسیل صعودی قوی‌ای را برای آن متصور هستند. برخی از تحلیلگران اهداف بلندپروازانه‌ای مانند ۷۶ دلار را برای این رمزارز در نظر گرفته‌اند. آنها معتقدند تا زمانی که روند صعودی ادامه داشته باشد، پتانسیل رشد بیشتری برای ENS وجود دارد.
در همین راستا، یکی از تحلیلگران تکنیکال به نام پوزیدون (Poseidon) پیش‌بینی می‌کند که ENS پس از عبور از سطح مقاومتی ۴۰ دلار می‌تواند در مسیر رسیدن به ۱۲۰ دلار حرکت کند. آلن سانتانا (Alan Santana) نیز تجزیه و تحلیل دقیق‌تری را ارائه داده و اشاره می‌کند که ENS اکنون بالاتر از سطح مقاومت کلیدی (خط بنفش در شکل زیر) معامله می‌شود. وی تاکید می‌کند که ENS پتانسیل عبور از سطوح مقاومتی ۳۴، ۴۲ و ۵۵ دلار را دارد و حتی می‌تواند فراتر از آنها حرکت کند.
به نظر می‌رسد به‌روزرسانی‌های اخیر در اکوسیستم ENS، شامل راه‌اندازی یک پلتفرم مدیریتی برای تسهیل نامگذاری آدرس‌ها، آپدیت پلتفرمی برای نمایش پروفایل‌های ENS و بهبود کتابخانه مرتبط با ENS نیز، به مثبت شدن احساسات فعالان بازار نسبت به این ارز دیجیتال کمک کرده است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

صعود قیمت ترون به اوج چند ماهه؛ رالی قیمت TRX همچنان ادامه خواهد داشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت ارز دیجیتال ترون (TRX) طی ۳۰ روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *