آینده قیمتی تون کوین در هفته جاری چگونه است؟

طی ماه گذشته، قیمت تون کوین (TON) حدود ۱۸.۴ درصد افزایش یافته و در هفته گذشته به بالاترین سطح خود دست یافته است. داده‌های کنونی نشان می‌دهد که ۱۰ کوین در شبکه TON، از جمله TON، مجموعا بیش از ۲۰ میلیارد دلار ارزش دارند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، شبکه TON به عنوان یک بازیگر مهم در عرصه بلاکچین ظاهر شده و توجه زیادی به توکن بومی خود، اکوسیستم بازی و توکن های مختلف منتشر شده در TON جلب کرده است. تون کوین به تنهایی دارای ارزش بازار حدود ۱۸.۷۱ میلیارد دلار است.

تحلیل قیمت تون کوین

گاوها اجازه ندادند تون کوین به زیر SMA 50 روزه (۶.۸۳ دلار) برود که نشان‌دهنده خرید قوی در سطوح پایین‌تر است.

گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالاتر از مقاومت سربار ۷.۶۸ دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، TON می‌تواند تا ۸.۲۹ دلار افزایش یابد. این سطح ممکن است به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند، اما اگر گاوها غالب شوند، احتمال صعود تا ۱۰ دلار وجود دارد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر ۶.۶۰ دلار برسد، یک الگوی سروشانه کامل خواهد شد. این الگو می‌تواند حرکت نزولی را به سمت هدف آن یعنی ۴.۹۱ دلار آغاز کند.

خرس ها بارها قیمت را به زیر خط روند صعودی کشاندند اما نتوانستند حرکت نزولی را آغاز کنند. این امر نشان می‌دهد که گاوها به شدت در سطوح پایین‌تری خرید می‌کنند. منطقه ۷.۶۷ تا ۸.۲۹ دلار احتمالا شاهد فروش قوی خرس‌ها خواهد بود، اما اگر گاوها غالب شوند، تون کوین می‌تواند به سمت ۱۰ دلار حرکت کند.

اولین حمایت در صورت نزول قیمت ۲۰-EMA است. اگر این سطح شکسته شود، نشان می‌دهد که تون کوین ممکن است برای مدتی بین ۶.۶۰ و ۷.۶۷ دلار در نوسان باشد. در این صورت خرس‌ها در یک شکست نزولی دست بالا را به دست خواهند آورد و قمت را به زیر ۶.۷۷ دلار می‌رسانند.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

افزایش ۲۳ درصدی قیمت تون کوین (TON) در ۳۰ روز گذشته

قیمت تون کوین (TON) در ۳۰ روز اخیر در صرافی والکس ۲۳٪ افزایش قیمت داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *