آیا OCEAN، آماده برای شکست است؟ آیا می‌تواند فرصت‌های خریداری را فراهم کند؟

آیا OCEAN، آماده برای شکست است؟ آیا می‌تواند فرصت‌های خریداری را فراهم کند؟

به گزارش زوم ارز،پروتکل اقیانوس (OCEAN) در هفته گذشته با افزایش ۴۵ درصدی سود خود، به طور قاطع به مرز متحرک ۲۰ روزه نزدیک شد. پس از بهبود مناسب به قیمت ۰.۵۰۰۰ دلار و حضور یک شمعدان صعودی، یک جهش نزدیک در پیشینه است.

توکن OCEAN در حال تلاش برای عبور از مانع قیمتی ۰.۸۰۰ دلاری است و احتمال وقوع شکست در آینده وجود دارد. خریداران در حال حفظ ارزش بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (EMA) هستند، که در صورت شکستن این میانگین، ممکن است بهبود قابل توجهی را در آینده تجربه کنند.

در چند هفته گذشته، OCEAN به یک مرحله تصحیح واقع شده و در طی ماه گذشته بیش از ۳۶ درصد لغزش مشاهده شد.

هنگام انتشار، OCEAN با افت روزانه ۴.۸۳ درصدی و کاهش مقدار ۰.۶۶۷۹ دلار معامله می‌شد، که نشان‌دهنده تعادل در نمودار بود. نسبت بازدهی ماهیانه در این معامله ۳۰.۲۰٪ بود و نسبت بازدهی سالیانه آن ۹۴.۲۷٪ بود که نشاندهنده اصلاحات کوتاه‌مدت در این معامله بود.

جفت معاملاتی OCEAN/BTC در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۹ BTC معامله می‌شود و ارزش بازار آن تا ۱.۱۹ میلیارد دلار رسیده است. تحلیلگران بر این باورند که قیمت OCEAN ممکن است کاهشی پیدا کند و تا ۱ دلار کاهش یابد.

آیا OCEAN ارزش خرید در سطوح فعلی را دارد؟

در دوره‌ی اصلاحات گذشته، قیمت توکن OCEAN حدود ۰.۵۰۰ دلار بود و در هفته‌ی گذشته شاهد بازگشت قابل توجهی آن بودیم. جالب اینجاست که این توکن از مرحله‌ی اصلاح خارج شده و آماده ارائه‌ی لذت‌بخش‌های جدید است.

به‌علاوه، نهنگ‌ها شیب را خریداری کردند و وارد بازار خرید شدند که نشان‌دهنده احتمال افزایشی است که ممکن است باعث گسترش نوسانات صعودی شود. آنان قصد دارند به زودی قیمت را به سطح $۱ برسانند.

پیش‌بینی مداوم قیمت نشان می‌دهد که بازگشت از سطح پایین ۰.۵۰۰۰ دلار رخ داده و بهبود قابل توجه بیش از ۵۰٪ را تجربه کرده است، که منجر به گرفتار شدن ارتش فروشنده شده است. سپس، یک حالت کوتاه فعال شد و نشانه‌ای از بازیابی علامت EMA 20 روزه بود.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

همچنین، حجم معاملات ثابت در حالیکه حفظ شد، افت بیشتر از ۲.۱۰٪ در مبلغ ۱۶.۹۲ میلیون دلار رقم خورد. این مورد در رتبه ۱۴۹ از لیست قرار گرفت و کل مقدار عرضه آن به ۲.۰۳ میلیارد دلار می‌رسد.

منحنی شاخص RSI نشان داد که با وجود فروش بیش از حد، یک افزایش ناگهانی رخ داد و یک ارتباط مثبت تشکیل شد که باعث بهبود دیدگاه در نمودارها شد.

نمایش کلی شاخص احساسات و نوسانات وزنی

در حالی که قیمت‌ها روزانه بیش از ۷ درصد کاهش یافته‌اند، اطلاعات احساسات به نسبت مثبت به نظر می‌رسند و هنوز هم بالاتر از منطقه خط میانی قرار دارند.

در همین حال، اطلاعات مربوط به نوسانات قیمت، نشان‌دهنده نوسانات شدید است و اندیشه‌ها و حدس‌و‌گمان‌های سرمایه‌گذاران را در نمودارها به تصویر می‌کشد.

منحنی تسلط اجتماعی آن به شدت افزایش یافت و از ۱۲۰۰٪ به ۱.۷۸٪ رسید، که نشان دهنده افزایش فعالیت کاربران در سیستم‌های عامل رسانه‌های اجتماعی بود.

در عین حال، اطلاعات فعالیت توسعه از منطقه حیطه مرزی عبور کرد و نشان داد که افزایش بیش از ۶ درصد در چند ساعت گذشته رخ داده است.

سطوح پشتیبانی فوری برای توکن Ocean Protocol در مقادیر ۰.۶۵۰۰ دلار و ۰.۶۳۸۰ دلار واقع شده‌اند، در حالی که مانع صعودی کلید حدود ۰.۶۷۲۰ دلار و پس از آن ۰.۶۸۰۰ دلار می‌باشد.

OCEAN با بازیابی مارک EMA 20 روزه، به زودی باریکه خط روند ۰.۸۰۰ دلاری را قطع خواهد کرد. پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت نشان می‌دهد که ارتش گاو نر بهره‌ای خواهد برد و احتمال افزایش آن در آینده وجود دارد.

منبع : thecoinrepublic.com


بیشتر بخوانید

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

با استفاده از شیبا، می‌توانید توانمندی و پتانسیل آینده حس کنید

با استفاده از شیبا، می‌توانید توانمندی و پتانسیل آینده حس کنید به گزارش زوم ارز، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *