به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آیا کاهش دامیننس بیت کوین نشانه‌ای از نزدیکی آلت سیزن است؟

همراه با راه‌اندازی ETFهای اسپات اتریوم در روز گذشته، این روزها چشم همه سرمایه‌گذاران به شاخص‌های کلیدی است. همراه با کاهش دامیننس بیت کوین، فعالین بازار بیش از هر زمان دیگری منتظر بولران آلت‌کوین‌ها هستند.

دو معیاری که نشان می‌دهد قیمت آلت کوین‌ها پتانسیل افزایش دارند یا خیر، شاخص‌های TOTAL2 و سلطه بیت کوین (دامیننس) هستند.

TOTAL2 کل ارزش بازار 125 ارز دیجیتال برتر، به استثنای بیت کوین را شامل می‌شود. با این حال، دامیننس بیت کوین نیز برای بازار کریپتو قابل توجه است؛ زیرا نشان‌دهنده سهم نسبی بزرگ‌ترین دارایی بازار در مقایسه با آلت‌کوین‌ها است.

به طور معمول، افزایش دامیننس بیت کوین و کاهش TOTAL2 به این معنی است که بیت کوین بهتر از میانگین آلت کوین‌ها عمل می‌کند. از سوی دیگر، چنانچه این نسبت برعکس شود، این احتمال می‌رود که آلت کوین‌ها می‌توانند روندی بهتر از بیت کوین داشته باشند.

در طول این چرخه، آلت کوین‌ها تلاش زیادی برای پشت سر گذاشتن بیت کوین انجام دادند؛ اما ارز دیجیتال برتر بازار، سلطه خود را حفظ کرد.

همان‌طور که در نمودار پایین نشان داده شده، دامیننس بیت کوین از 55.80٪ به 55.41٪ کاهش یافته است. با این حال، ارزش بازار آلت کوین‌ها نیز در همین راستا حرکت کرد. برخلاف بیت کوین، TOTAL2 افزایش 3.86 درصدی را نشان می‌دهد که آن را به بالای 1.05 تریلیون دلار بازگردانده است.

اگر شاخص توتال 2 همچنان به افزایش خود ادامه دهد، آلت کوین‌ها می‌توانند روندی صعودی پیدا کنند. این روند اگر با کاهش دامیننس همراه شود، ممکن است بیت کوین را تا 65,000 دلار پایین بکشد.

جدای از این رویدادها، میانگین متحرک نمایی (EMA) نیز سیگنال‌هایی را نشان می‌دهد که آلت کوین‌ها ممکن است جهش قابل‌توجهی داشته باشند.

در زمان انتشار این مطلب، EMA 20 (آبی) در آستانه بالا رفتن از EMA 50 (زرد) قرار دارد. اگر این اتفاق بیفتد، یک کراس‌اوور صعودی خواهد بود که می‌تواند سیگنال صعودی را تایید کند.


خرید و فروش آسان بیت کوین در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید بیت کوین

ورودی‌ قابل توجه سرمایه به آلت کوین‌ها

علاوه بر این، جریان‌های سرمایه‌گذاری به آلت‌ کوین‌ها در هفته گذشته در بین تمام رمزارزهای درگیر توزیع شد. این یک اتفاق بی‌سابقه است که مدتی است رخ نداده است.

طبق گزارش کوین‌شیر، ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) و بایننس کوین (BNB) جریان‌های خالص مثبتی را ثبت کردند. چنین وضعیتی به افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به پتانسیل کوتاه‌مدت این دارایی‌ها اشاره دارد. در صورت تداوم، ممکن است بازار به آلت سیزن مدنظر خود نزدیک‌تر شود.

با این حال، در حال حاضر همه تحلیلگران نسبت به آلت کوین‌ها خوش‌بین نیستند. در حالی که برخی افراد خوش‌بین مانند میشائل ون د پوپ وجود دارند، به نظر می‌رسد بنجامین کوئن بااحتیاط به این موضوع نگاه می‌کند.

به گفته کوئن، بنیان‌گذار IntoTheCryptoverse، ممکن است دو ماه دیگر طول بکشد تا ارزهای دیجیتال عملکرد بهتری از بیت کوین از خود نشان دهند.

کندل ماهانه دامیننس بیت کوین مرا به یاد می 2019 می‌اندازد، که 2 ماه قبل از چرخه کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو بود. در آن زمان بیت کوین حرکتی انفجاری داشت و آلت‌کوین‌ها عقب ماندند. کندل فعلی نیز احتمالاً 2 ماه قبل از کاهش اولین نرخ بهره است.

از منظر داده‌ها، آلت کوین‌ها این پتانسیل را دارند که از رکود اخیر خود خارج شوند. با این حال، اگر قیمت بیت کوین همان‌طور که قبلاً پیش‌بینی‌ شده، به 70,000 دلار نزدیک شود، ممکن است چشم‌انداز صعودی برای این ارزهای دیجیتال از بین برود.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های لایه 2 خودم را به خیریه اهدا کردم

ویتالیک بوترین فاش کرد که روی توکن‌های لایه 2 سرمایه‌گذاری نکرده است و به جای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *