به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آیا چین لینک (LINK) پتانسیل رسیدن به 15 دلار را دارد؟

در 30 روز گذشته، قیمت ارز دیجیتال چین لینک (LINK) 22 درصد افزایش یافته است. این روند که ناشی از رشد قابل توجه علاقه بازار به این رمزارز است، LINK را به یکی از 20 ارز دیجیتال برتر در این بازه زمانی تبدیل کرده است.

از آنجایی که بازار کریپتو در حال تجربه‌ی حرکتی یکنواخت است، سوال هولدرهای چین لینک است که آیا این آلت کوین می‌تواند افزایش قیمت خود را حفظ کند؟

چشم‌انداز مثبت چین لینک (LINK)

بر اساس گزارش IntoTheBlock، شاخص «زمان نگهداری کوین» (Coin Holding Time) برای چین لینک از آخرین هفته جولای 677 درصد افزایش یافته است. این معیار رفتار سرمایه‌گذاران را دنبال و به این نکته توجه می‌کند که آیا آن‌ها دارایی‌های خود را می‌فروشند یا بدون انجام هر تراکنشی، آن را هولد می‌کنند.


خرید و فروش آسان چین لینک در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید چین لینک

زمانی که این شاخص کاهش می‌یابد، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال فروش هستند که می‌تواند منجر به افت قیمت شود. از سوی دیگر، افزایش در این معیار، رویکرد نگهداری بلندمدت را از سوی سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد، که نشان‌دهنده اعتماد قوی به عملکرد آتی این دارایی است.

علاوه بر این، افزایش قابل توجه این شاخص، به کاهش عرضه LINK موجود برای معاملات اشاره دارد که می‌تواند نشانه‌ای از افزایش بالقوه قیمت باشد.

منبع IntiTheBlock

یکی دیگر از عوامل مهم در چشم‌انداز مثبت LINK، نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق یافته (MVRV) است. نسبت MVRV می‌تواند برای تعیین کف و سقف‌های بازار به کار برده شود؛ زیرا میزان سود یا زیان تحقق نیافته را مشخص می‌کند.

روند صعودی این شاخص نشان‌دهنده سطح بالایی از «سودهای محقق نشده» است و احتمال برداشت (شناسایی) سود توسط سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد. زمانی که این شاخص به شدت رشد کند، این‌طور تفسیر می‌شود که دارایی مدنظر «بیش از حد ارزش‌گذاری شده» و ممکن است اصلاح قیمت در پیش باشد.

اما وقتی نسبت MVRV کاهش می‌یابد، میزان کمی از سودهای محقق نشده وجود دارد. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌شود، نسبت MVRV در بازه زمانی 30 روزه برای چین لینک در حدود 13.56 درصد است.

منبع Santiment

از لحاظ تاریخی، زمانی که این شاخص از این منطقه فراتر می‌رود، می‌تواند تا 20 درصد افزایش یابد. اگر تاریخ دوباره تکرار شود، قیمت LINK ممکن است بسیار بالاتر از سطح 12 دلار قرار گیرد.

پیش‌بینی قیمت چین لینک (LINK)

در نمودار روزانه، Parabolic Stop-and-Reverse (SAR) نشان می‌دهد که روند صعودی پایدار LINK ممکن است ادامه‌دار باشد. همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید، مجموعه نقاط زیر یا بالای قیمت، جهت حرکت ارز دیجیتال را مشخص می‌کند.

به طور معمول، اگر نقاط آبی رنگ بالاتر از قیمت باشد، سیگنال فروش است. با این حال، در زمان انتشار این مطلب، این اندیکاتور زیر کندل‌هایِ قیمت LINK در 12.55 دلار است. اگر این حالت تغییری نکند، LINK می‌تواند به افزایش خود ادامه دهد.

همچنین، Elder Force Index (EFI) (اندیکاتور قرمز رنگ) از ناحیه منفی خارج شده و به بخش سبز بازگشته است. EFI قدرت خریداران و فروشندگان در بازار را اندازه‌گیری می‌کند. اگر اعداد منفی باشد، خرس‌ها کنترل بازار را در دست دارند.

افزایش اخیر این شاخص نشان می‌دهد که گاوها از پایین کشیدن قیمت توسط خرس‌ها جلوگیری می‌کنند. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، قیمت Chainlink می‌تواند به 13.65 دلار برسد. شکست این سطح می‌تواند راه را برای رسیدن این رمزارز به حوالی 15 دلار هموار کند.

از طرف دیگر، اگر خرس‌ها بتوانند بر مومنتوم صعودی فعلی غلبه کنند، قیمت LINK می‌تواند به 10.48 دلار کاهش یابد.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

نرخ بهره آمریکا اعلام شد؛ سیگنالی مثبت برای بیت کوین

طبق داده‌های سایت Forexfactory، بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *