به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آیا چانگ پنگ ژائو از زندان آزاد شده است؟

در روز قبل اخباری پخش شد که ادعا می‌کردند چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیرعامل سابق بایننس، از زندان آزاد شده‌ است. این در حالی است که هنوز حکم ۴ ماهه ژائو به پایان نرسیده‌ است.

خلاصه خبر

  • در روز قبل بعضی از خبرگزاری‌های کریپتویی ادعا کردند چانگ پنگ ژائو از زندان آزاد شده‌ است.
  • با این حال به نظر می‌رسد این خبر صحت ندارد.

به گزارش دی‌کریپت، چانگ پنگ ژائو طبق حکم دادگاه آمریکا باید به جرم نقض قوانین پولشویی آمریکا ۴ ماه در زندان باشد. هر چند دیروز شایعاتی پخش شد که ادعا می‌کردند او آزاد شده؛ اما حقیقت این است که ژائو تا ۲۹ سپتامبر () باید در زندان باشد.

این شایعات احتمالاً به خاطر این به وجود آمده‌ که ژائو در هفته قبل بین ۲ زندان جابه‌جا شده‌ بود. او اکنون در یک زندان با حداقل امنیت در جنوب کالیفرنیا قرار دارد تا برای ورود به پایان دوران محکومیت خود آماده شود.

شایان ذکر است که ژائو در ماه نوامبر به جرایم خود اعتراف کرد و از اواخر ماه مه (اردیبهشت) در زندان است. دادگاه آمریکا حتی به ژائو اجازه نداد که تا صدور حکم خود، از آمریکا خارج شده‌ و به پیش خانواده‌اش برود.

حتی پس از تمام این مسائل، ژائو با ثروت خالص ۴۷.۷ میلیارد دلاری خود ثروتمندترین فرد بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. با این حال چانگ پنگ ژائو به خاطر حکم خود نمی‌تواند به مدت سه سال در صرافی بایننس فعالیت کند یا پست مدیریتی در آن داشته‌ باشد.

او در ماه‌های قبل اعلام کرده بود که قصد دارد از این بازه زمانی برای تمرکز روی پروژه‌های دیگری مانند آموزش و سرمایه‌گذاری غیرفعال استفاده کند.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

جدول زمانی ایردراپ راکی رابیت: ۵ روز تا تکمیل تسک‌ها فرصت باقی است

بازی تلگرامی راکی رابیت برنامه ایردراپ خود را منتشر و خاطرنشان کرده که کاربران حدود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *