به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آیا قیمت برای 8 دلار آماده می‌شود؟

شبکه تون کوین و ارز دیجیتال TON دوباره در کانون توجهات قرار گرفته‌اند، این بار به دلایلی مثبت غیرمرتبط با قطعی شبکه، اصلاح قیمت و یا دستگیری شخصی معروف!

روز یکشنبه، 15 سپتامبر، ارزش استیبل کوین تتر (USDT) صادر شده در تون کوین برای اولین بار از 1 میلیارد دلار گذشت. در حالی که قیمت TON هنوز به این رویداد پاسخ نداده است، افزایش نقدینگی می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای این رمزارز در جهت رسیدن به سقف‌های جدید عمل کند.

در این تحلیل به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چگونه افزایش نقدینگی ممکن است عملکرد ارز دیجیتال محبوب TON را تقویت کند.

جذب نقدینگی توسط تون کوین

با توجه به داده‌های Token Terminal، تتر صادر شده توسط Tether در TON در 31 اوت کمتر از 800 میلیون دلار بود. افزایش به 1.03 میلیارد دلار در حال حاضر نشان‌دهنده افزایش علاقه به تون کوین است.

این هجوم سرمایه به اکوسیستم می‌تواند به ارز دیجیتال بومی تلگرام کمک کند. افزایش حجم استیبل کوین می‌تواند منجر به تعامل بیشتر کاربران در این شبکه شود و در این صورت، تقاضا برای تون کوین افزایش خواهد یافت که احتمال رشد قیمت را تقویت می‌کند.

این نقطه عطف حتی ممکن است به این آلت کوین این فرصت را بدهد که به بالاترین حد خود یعنی 8.24 دلار بازگردد.

منبع Token Terminal

در حال حاضر و در لحظه نگارش این مطلب، قیمت تون کوین در حوالی 5.4 دلار در نوسان است که بیش از 30 درصد کمتر از سقف خود در ژوئن است. با این حال، داده‌های آنچین از

منبع Santiment

افزایش قابل‌توجهی را در شاخص MDIA نشان می‌دهد – معیاری با وزن زمانی که میانگین سنی هر دلار سرمایه‌گذاری شده در یک کوین را دنبال می‌کند.

کاهش این شاخص اغلب نشان می‌دهد که آدرس‌های غیرفعال در حال فعال شدن هستند و مقادیر زیادی در حال حرکت هستند که معمولاً از افزایش قیمت در کوتاه‌مدت حمایت می‌کنند. با این حال، افزایش اخیر در MDIA نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌ها در حال راکدتر شدن هستند، که می‌تواند مانع رشد کوتاه‌مدت قیمت تون کوین شود. با وجود این، تون کوین شانس زیادی برای دیدن یک صعود قابل توجه در میان‌مدت دارد.

 

پیش‌بینی قیمت تون کوین (TON): زمان تست مجدد سقف ماه ژوئن

در نمودار روزانه، تون کوین از حمایت قوی در 5.20 دلار برخوردار است که به افزایش قیمت توکن به بالاتر از EMA20 روزه کمک کرد. EMA جهت روند را اندازه گیری می‌کند و زمانی که قیمت از آن بالاتر می‌رود، اغلب سیگنال صعودی صادر می‌شود. از نظر تاریخی، این ساختار نقشی کلیدی در حرکت تون کوین به بالای ۸ دلار در ماه ژوئن بازی کرد.

در حال حاضر، تون کوین با مقاومت 6 دلاری مواجه است که یک منطقه عرضه مستحکم است. با این حال، اگر تقاضا به رشد خود ادامه دهد، TON می‌تواند از این سطح فراتر رود و تا سه ماهه چهارم سال جاری به 8.32 دلار برسد.

در یک سناریوی نزولی، اگر TON نتواند از سد 6 دلار عبور کند، ممکن است یک روند برگشتی را شاهد باشیم. در این سناریو، قیمت ممکن است به 5.09 دلار کاهش یابد.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

Breakout و Retest در قیمت IMX، افزایش حجم تا 300٪

به گزارش زوم ارز، قیمت IMX در برابر مقاومت خط روند نزولی از ماه مارس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *