به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آیا فلوکی به صعود خود ادامه می دهد؟

آیا فلوکی به صعود خود ادامه می دهد؟

به گزارش زوم ارز،  فعالیت‌های معاملاتی در بازار ارزهای رمزپایه دوباره شتاب گرفته است. این اتفاق پس از گذر از یک دوره طولانی از ادغام رویدادها رخ داده است. در این مدت، اکثر معامله‌گران از انجام معاملات مهم خودداری می‌کردند که این باعث رکود در بازار می‌شد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

در هفته گذشته، ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهانی با افزایش ۱۰ درصد روبه‌رو شد. این رالی، بازار سکه‌های میم را نیز به رشد قابل توجهی کشاند و سکه‌هایی مانند فلوکی (FLOKI) را به بالاترین سطح قیمتشان در هفت روز گذشته رساند.

هنگام عرضه، FLOKI با قیمت ۰.۰۰۰۱۵ دلار مبادله می‌شود. اما در حین افزایش قیمت میم‌کوین در طول دوره مورد بررسی، تعداد آدرس‌های فعال و جدید روزانه FLOKI کاهش یافت.

در طی هفت روز گذشته، داده‌های IntoTheBlock نشان داد که تعداد آدرس‌های درگیر حداقل یک تراکنش FLOKI روزانه با یک کاهش ۱۱ درصدی روبرو بوده است.

در همین مدت زمان، تعداد آدرس‌های تازه برای معاملات میم کوین ۱۶ درصد کاهش یافت.

آدرس های فعال روزانه فلوکی. منبع: IntoTheBlock

هنگامی که قیمت یک دارایی افزایش می‌یابد، در حالی که تعداد آدرس‌های فعال و جدید روزانه آن کاهش می‌یابد، افزایش قیمت ممکن است به دلیل معاملات سوداگرانه باشد و نه به دلیل تقاضای واقعی برای آن. معامله گران ممکن است بر اساس احساسات یا اخبار بازار، دارایی را خرید و فروش کنند که باعث افزایش قیمت بدون افزایش متناسب در فعالیت واقعی شبکه شود.

با توجه به فعالیت‌های افزایش یافته در بازار میم عمومی، ممکن است افزایش قیمت FLOKI ناشی از این عامل باشد و نه به علت افزایش تقاضا از سوی معامله‌گران.

با افزایش قیمت، FLOKI هنوز با نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) کمتر از ارزش نامشخص باقی‌مانده است.

نسبت MVRV، زمانی که برروی میانگین‌های متحرک مختلف ارزیابی می‌شود، ارزش‌های منفی را نمایان می‌کند. به‌طور خاص، در زمان نگارش این مقاله، نسبت‌های MVRV برای میانگین متحرک ۳۰ روزه و ۹۰ روزه در FLOKI به ترتیب -۲۵.۰۶٪ و -۱۰۱.۳۱٪ بودند.

نسبت ارزش بازار فلوکی به ارزش واقعی. منبع: Santiment

این متریک به نسبت بین قیمت فعلی یک دارایی و میانگین قیمت تمام سکه‌ها یا توکن‌های مربوط به آن می‌پردازد.

از نظر تاریخی، هنگامی که نسبت MVRV یک دارایی منفی است، نشان می‌دهد که ارزش بازار آن کمتر از میانگین قیمت خرید تمام توکن‌های در گردش آن است. این وضعیت به معنای زیرقیمت بودن دارایی نسبت به ارزش آن است و بهترین زمان برای خرید آن فراهم می‌آید.

کاهش جریان پول Chaikin Money Flow (CMF) در FLOKI هنگام افزایش قیمت، نشان دهنده این است که ارزش آن به زودی کاهش خواهد یافت. این شاخص به نحوه ورود و خروج پول از یک دارایی مشخص اندازه می‌گیرد.

یک واگرایی نزولی رخ می‌دهد زمانی که ارزش نهفته دارایی (CMF) با کاهش روبرو می‌شود در حالی که قیمت آن افزایش می‌یابد. این وضعیت نشان دهنده است که افزایش قیمت ناشی از فوران خرید یا نقدینگی قوی نیست. این وضعیت در آینده ممکن است منجر به تصحیح قیمت شود.

اگر این واقعه روی دهد، ارزش FLOKI تا ۰.۰۰۰۱۴ دلار کاهش خواهد یافت.

تحلیل قیمت فلوکی. منبع: TradingView

همچنین، در صورت افزایش ارزش، FLOKI ممکن است بیش از ۰.۰۰۰۱۶ دلار ارزش داشته باشد.

منبع: beincrypto. com


بیشتر بخوانید

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *