به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آیا فدرال رزرو در سال 2024 نرخ بهره را کاهش می دهد؟

به گزارش زوم ارز، با توجه به ابزار CME “FedWatch”، احتمال حفظ نرخ بهره فعلی توسط فدرال رزرو در ماه اوت به ۹۱.۲ درصد می‌رسد، در حالی که احتمال کاهش ۲۵ واحدی نرخ پایه تنها ۸.۸ درصد است.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

هم‌اکنون، احتمال به تغییر نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر وجود ندارد، با احتمال ۰٪. به جای آن، احتمال کاهش تجمعی نرخ به مقدار ۲۵ واحد پایه ۸۵.۷ درصد است. همچنین، احتمال کاهش تجمعی نرخ به مقدار ۵۰ واحد پایه ۱۳.۷ درصد است، در حالی که کاهش ۷۵ واحد پایه بسیار نادر است و تنها با احتمال ۰.۵ درصد قابل تصور است.

در ماه ژوئن، فدرال رزرو تصمیم گرفت نرخ بهره را ثابت نگه دارد و اعلام کرد که احتمال کاهش نرخ تا انتهای دسامبر وقوع نخواهد داشت. این تصمیم سیاستمداران بر اساس استحکام اقتصادی در حوزه‌های کلیدی، به ویژه سطوح رشد و بیکاری که در حال حاضر بالاتر از سطح پایداری بانک مرکزی ایالات متحده است، اتخاذ شد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بیان کرد که نرخ‌های فعلی تا زمانی که اقتصاد نیاز به تغییر را نشان دهد، پایدار خواهد ماند اگر از طریق کاهش قابل توجه تورم یا افزایش نرخ بیکاری به موازات آن اتفاق افتاد. وی همچنین ابراز داشت که تورم بدون تأثیر شدید بر اقتصاد انجام شده است و نشان می‌دهد که این روند ممکن است ادامه داشته باشد.

بعلاوه، برخی از اعضای فدرال رزرو انتظارات خود را برای کاهش نرخ بهره تا سال ۲۰۲۵ به تأخیر انداخته‌اند. خلاصه پیش‌بینی‌های اقتصادی فدرال رزرو که در ماه گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد که چهار کاهش پیش‌بینی شده برای سال آینده پیش‌بینی شده است و احتمالاً نرخ معیار به حدود ۴.۱ درصد کاهش خواهد یافت تا پایان سال ۲۰۲۵. پائول اظهار داشت:

“اگرچه کاهش نرخ‌هایی که ممکن است امسال رخ داده باشد، بعدها در سال‌های آینده رخ خواهد داد. در واقع، کاهش نرخ‌های امسال کمتر از آنچه در سال آینده پیش‌بینی شده است. تا پایان سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶، به تقریباً همان نقطه‌ای که در حال حاضر قرار دارید، خواهید رسید – به طور دقیق.‌”

با این حال، پیش‌بینی‌های اخیر نشان می‌دهد که بطور کلی نرخ‌های ثابت در ماه اوت انتظار می‌رود، اما در ماه سپتامبر ممکن است تغییراتی در سیاست‌های پولی به صورت متنوع از افزایش یا کاهش نرخ‌ها در نظر گرفته شود.

منبع: coinedition.com


بیشتر بخوانید

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های هوش مصنوعی در حالی که Nvidia گزارش‌های احضاریه DOJ را رد می‌کند، افزایش یافت

به گزارش زوم ارز، چندین توکن هوش مصنوعی (AI) که پس از انکار گزارش‌های انویدیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *