به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آیا جایگزین بایدن به عنوان نامزد دموکرات ها طرفدار رمزنگاری خواهد بود؟

آیا جایگزین بایدن به عنوان نامزد دموکرات ها طرفدار رمزنگاری خواهد بود؟

به گزارش زوم ارز، امید وجود داشت که گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا، برای راه‌اندازی پیشنهاد خود برای نامزدی دموکرات‌ها آماده شده باشد، اما او در نهایت تسلیم شد.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

کامالا هریس به سرعت در حال تلاش است تا نامزدی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری را تأمین کند، زیرا فقط یک روز پس از استعفای جو بایدن به دلیل نگرانی‌هایی مربوط به قدرت ذهنی‌اش، این نیاز به اقدام فوری را ایجاد کرد.

با این‌حال، هر چند او توسط چند نفر از بزرگان حزب تصویب شده است، اما هنوز تمامی اعضای حزب او را حمایت نمی‌کنند.

وقتی باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن از برگزاری رقابت آزاد برای یافتن جانشین بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ حمایت کرد، این اظهارات به گوش پرس و جوشی رسید.

بعضی از متخصصین، که بین خطوط پیشرفته می کنند، به این مسئله فکر می‌کنند که آیا این احتمال وجود دارد که همسر میشل قصد اعلام استقلال خود را دارد.

یک نظرسنجی اخیر از ایپسوس، که در اوایل این ماه منتشر شد، به طور واضح نشان داد که جو بایدن ممکن است تنها دموکرات باشد که توانایی شکست دادن دونالد ترامپ در انتخابات کلیدی را داشته باشد، زمانی که شکوه و شان دوباره اطراف او جا به جا شده بود.

امیدهایی وجود داشت که گاوین نیوسام، فرماندار کالیفرنیا، آماده شود برای شروع تلاش برای رقابت در انتخابات پیش‌درآمد دموکرات‌ها، اما او با حمایت از هریس، سریعا این انتظارات را دور کرد.

“همانطور که دموکراسی در خطر است و آینده‌ی ما در معرض تهدید قرار دارد، هیچ فردی بهتر از این نیست که در برابر دیدگاه تاریک دونالد ترامپ، با رعایت قوانین و مقررات، اقدام قانونی انجام دهد و کشورمان را به سمت راهی بهتر و سالم‌تر هدایت کند.”

تصمیم شرکت نیوزوم برای انصراف از این رقابت ممکن است برای افرادی که به رمزنگاری اهمیت می‌دهند ناخوشایند باشد. این موضوع به ویژه برای آن‌ها اهمیت دارد که او از مزایای دارایی‌های دیجیتال و فناوری بلاک‌چین حمایت می‌کرد. پیش‌تر از او نقل شده بود که این مسائل را به عنوان یکی از اصول اساسی خود معرفی کرده بود.

او همچنین لایحه صدور مجوز کریپتو را امضا کرده که بدان معنی است که ایالت کالیفرنیا باید از اول ژوئیه ۲۰۲۵، یک چارچوب نظارتی جدید برای رمزارزها ایجاد کند. در زمان امضای این لایحه، او اعلام کرد: برآوردهای ارائه شده توسط Security.org نشان می‌دهد که حدود ۴۰ درصد از افراد بالغ آمریکایی حداقل یک رمز عبور دارند، که معادل حدود ۹۳ میلیون نفر است.

هنگامی که بسیاری از دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان نگران مسائلی مانند تورم، اقتصاد و خشونت با سلاح گرم هستند، این مسائل در اولویت قرار دارند.

اگر هریس برگزیده شود، به احتمال زیاد تلاش خواهد کرد تا یک استراتژی هوشمندانه را پیاده‌سازی کند که منجر به کم تکان‌خوردن قایق شود. این استراتژی نمایانگر پیوستگی در اقداماتی است که بایدن از قبل آغاز کرده است.

منبع: crypto.news


 

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire

تغییرات جدید در ایردراپ بازی Musk Empire بازی محبوب Musk Empire به تازگی اعلام کرده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *