به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آیا اتنا (ENA) می‌تواند به عملکرد ضعیف خود ادامه دهد؟

به گزارش زوم ارز، توکن اتنا (ENA) در هفته‌ی گذشته با کاهش قیمت خود مواجه بود، به گونه‌ای که نتوانست از مرز میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه عبور کند. این باعث شد که قیمت آن نیز با نزولی بالغ بر ۱۵ درصد روبرو شود.

برای اطلاع از تمامی اخبار کانال تلگرام ما را دنبال کنید

تجارت در یک کانال مشکل دار بود، گاوها نمی‌توانستند سودآوری را احیا کنند و در گذشته هم با مشکلاتی همچون افتخار مواجه شدند.

در حالی که بازار دارای رونق ویژه‌ای بود، توکن ENA توانست با بهبود محسوس خود از سطح پشتیبانی ۰.۳۴ دلار بیش از ۴۰ درصد بهبود را نشان دهد. اما در اوایل ماه ژوئیه، خبرهای نامطلوبی برای این توکن منتشر شد و باعث تضعیف آن شد. این اتفاق باعث افزایش فشار بر توکن شد و خرس‌ها توانستند کنترل را به دست بگیرند.

با توجه به روند فعلی، فروشندگان برتر به نشان داده‌اند که تمایل دارند قیمت توکن را به سمت کاهش بیشتر (ATL) به ارزش ۰.۳۴۹۹ دلار ببرند.

توجه لطفا، ارز دیجیتال ENA قیمت خود را با بیش از ۷۰ درصد از اوجش اصلاح کرده است و در یک بازه سه ماهه اخیر عملکرد ضعیفی داشته است. در حالی که در دو هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال افزایش چشمگیری را تجربه کرده و اکثر ارزهای دیجیتال از سطح پایینی که داشتند بهبود یافته‌اند.

اما، گاو نر ENA نتوانست کنترل حرکت خود را حفظ کند و در هفته اخیر با بیش از ۱۷ درصد از ارزش خود دستخوردی جدیدی را تجربه کرد.

هنگام انتشار، قیمت ENA به مقدار ۰.۴۴۵۴ دلار با یک کاهش روزانه ۴.۰۱٪ معامله می‌شد که نشان می‌دهد که این ارز در حال حرکت نزولی در نمودار است. نسبت بازدهی ماهانه این ارز -۲۶۰٪ بوده و نیز بازدهی سالانه آن ۴۸.۲۰٪ بوده که این اطلاعات نشان دهنده اصلاحات کوتاه مدت در عملکرد این ارز می‌باشد.

قیمت جفت تجاری ENA/BTC به اندازه ۰.۰۰۰۰۰۶۷۰ BTC بود و ارزش بازار آن ۶۳۹.۰۹ میلیون دلار می‌بود. تحلیلگران پیش‌بینی کردند که ENA ممکن است به تجارت منطقه نزولی ادامه دهد و در آینده عملکرد کمتری داشته باشد.

توکن ENA به حرکت نزولی پرداخت و زیر میانگین‌های متحرک اصلی معامله شد. افراد تاجر روند این توکن را به عنوان یک پایین به پایین پایدار و توالی‌های متوالی نزولی توجه کردند.

در ایستای تلاش‌های بی پایان گاوها برای حفظ رشد چشمگیر بیش از ۲۰ روز، خریداران نتوانستند این افتخار را به خود اختصاص دهند و در نتیجه کاهشی در نمودار قابل مشاهده شد.

تا زمانی که ارز دیجیتال ENA به ارزش ۰.۵۸۰ دلار نرسد، احتمال ادامه نزولی و افزایش سقوط بیشتر آن وجود دارد.

منحنی شاخص قدرت نسبی (RSI) به مقدار حدود ۴۰ رسید. دیده شد هماهنگی با خط سیگنال که نشان دهنده یک موقعیت منفی است. به طور مشابه، نشانگر MACD شروع به رسم نوارهای قرمز بر روی هیستوگرام می‌کند، که نمایش دهنده یک روند نزولی است.

در چند هفته گذشته، مشاهده شد که داده‌های مربوط به فعالیت توسعه کاهش قابل توجهی از اوج خود داشت و بیش از ۳۴ درصد از بالاترین سطح خود عقب‌نشینی کرد. این تغییر در داده‌های توسعه نشان از تحول در پویایی اکوسیستم است که نشان دهنده چالش‌ها و فرصت‌های جدید در زمینه توسعه است. این نتیجه، ممکن است در نگاه اول باعث ایجاد دیدگاه منفی شود، اما می‌توان آن را به عنوان یک فرصت برای بهبود و بهبود پایدار در نظر گرفت.

در حالی که اینطور به نظر می‌رسید که داده‌های تسلط اجتماعی همچنان ثابت هستند، یک افزایش کوچک بیش از ۷ درصد در این هفته نشان داد که گفت‌وگوهای مهم در میان سرمایه‌گذاران در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی زیاد شده است.

سطوح حمایت فوری برای توکن ENA در محلولی ۰.۴۲۰۰ دلار و ۰.۴۱۰۰ دلار بودند. موانع کلیدی بالایی آن حدود ۰.۴۷۰۰ دلار و ۰.۴۹۷۰ دلار بودند.

هنگام عبور از میانگین متحرک ۲۰ روزه، قیمت رمزارز ENA با یک کاهش قابل توجه در نمودار روبرو شد. ویژگی‌های فنی آن ضعیف به نظر می‌رسید و به همین دلیل ترجیح داد که به سمت علامت ATL به ارزش ۰.۳۴۹۹ دلار حرکت کند.

منبع: thecoinrepublic.com


درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های هوش مصنوعی در حالی که Nvidia گزارش‌های احضاریه DOJ را رد می‌کند، افزایش یافت

به گزارش زوم ارز، چندین توکن هوش مصنوعی (AI) که پس از انکار گزارش‌های انویدیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *