به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آموزش کامل برداشت، انتقال و فروش همستر کامبت

ماه‌ها تلاش برای ارتقای کارت‌ها و افزایش پرافیت و به‌دست‌آوردن کلید و بعد هم شک‌وتردید در اینکه «سکه مهمتر است یا پرافیت» و بعد هم نگرانی‌ها از اسکم شدن پروژه، حالا به ثمر نشسته و بازیکنان بازی همستر کامبت باید ثمره ایمان و تلاش خود را بگیرند.

این ثمره هر چقدر هم باشد، حالا نوبت به برداشت آن رسیده، بنابراین این مقاله به آموزش کامل برداشت، انتقال و فروش ارز همستر اختصاص یافته است. این آموزش را از دست ندهید!

آموزش برداشت و انتقال ارز همستر کامبت

اگر تجربه برداشت ارز نات کوین یا داگز را داشته باشید، حتماً می‌دانید که برای برداشت و انتقال توکن ایردراپ به کیف پول تون کیپر، نیاز به خرید تن کوین دارید.


خرید و فروش آسان تن کوین در بیت‌پین


  • معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

  • دریافت وام و اعتبار معاملاتی

  • سرعت بالا در تکمیل سفارشات

  • بات‌های معامله‌گر متنوع

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته


خرید تن کوین

تن کوین، توکن بومی بلاک چین TON است و برای کارمزد نقل‌وانتقالات ارز در این شبکه بلاک چینی بکار می‌رود. این یعنی اولین قدم برای برداشت ارز همستر، خرید و انتقال تن کوین به تون کیپر است.

قدم اول: خرید تن کوین و انتقال آن به تون کیپر

همانطور که گفتیم، اولین گام برای برداشت و انتقال همسترها، خرید تن کوین و انتقال آن به کیف پول تون کیپر است. برای این‌کار، اپلیکیشن صرافی بیت پین را باز کنید و با انتخاب دکمه «واریز»، به هر مقداری که لازم می‌دانید، مستقیم از بانک، حساب خود را شارژ کنید.

حالا می‌توانید به تب «بازارها» بروید، عبارت «تن کوین» را جستجو کنید و جفت ارز TON/IRT را انتخاب کنید. بااین‌کار، به بازار جفت ارز تن کوین/تومان وارد می‌شوید و می‌توانید به هرمقدار که می‌خواهید، از این ارز بخرید.

بعد از تکمیل کادرهای «قیمت» و «مقدار»، دکمه «خرید» را بزنید و منتظر بمانید تا سفارش خرید شما پر شود. بعد از تکمیل فرآیند خرید، ارز تن کوین به کیف پول شما واریز می‌شود.

حالا وقت آن رسیده که تن کوین خود را به تون کیپر منتقل کنید. برای این کار به تب «کیف پول» رفته و تن کوین را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، دکمه «برداشت» را بزنید تا به صفحه انتقال تن کوین منتقل شوید.

در این صفحه، دو کادر «میزان برداشت» و «آدرس کیف پول مقصد» را خواهید دید. برای به دست آوردن آدرس مقصد، باید به سراغ اپلیکیشن کیف پول تون کیپر بروید.

در اپ تون کیپر، ارز Toncoin اولین گزینه است. آن را انتخاب کنید و در صفحه اطلاعات آن، روی دکمه «Receive» کلیک کنید. در صفحه بعد، کد QR و آدرس کیف پول را می‌بینید. با زدن دکمه «Copy»، آدرس در گوشی ذخیره می‌شود و می‌توانید آن را در کادر «آدرس کیف پول مقصد» اپ بیت پین وارد کنید.

نکته: برخی از نقل‌وانتقالات بلاک چین علاوه بر آدرس مقصد، کامنت یا تگ ممو هم نیاز دارند. این کامنت که عددی چند رقمی است، در کنار آدرس مقصد در کیف پول به نمایش در می‌آید. از آنجایی که انتقال تن کوین نیازی به تگ ممو ندارد، تیک «برداشت ارز بدون تگ ممو یا کامنت» را بزنید.

بعد از مشخص کردن میزان برداشت، کافی‌ست دکمه «درخواست برداشت» را بزنید، کد امنیتی پیامک شده (یا ایمیل شده) را وارد کنید و چند دقیقه منتظر بمانید تا انتقال تن کوین انجام شده و آن را در کیف پول تون کیپر ببینید.

قدم دوم: برداشت همستر از ربات

با توجه به اینکه در زمان نگارش این مقاله، هنوز ارز همستر لیست نشده، نمی‌توان به طور دقیق پروسه برداشت همستر کامبت از ربات بازی را آموزش داد. بااین‌حال، احتمالاً این پروسه نیاز به مقداری تن کوین (حداکثر ۰٫۵ واحد) دارد.

اگر نحوه تأیید و تغییر کیف پول همستر را دانسته و آن را انجام داده باشید، حالا تنها کافی‌ست که تا روز ۵ مهر ماه منتظر بمانید و دوباره به این مقاله برگردید تا آموزش کامل برداشت همستر از ربات را بخوانید. تا آن زمان، پروفیت خود را افزایش دهید و با استفاده از صفحه اخبار همستر کامبت، کلید و کد مورس و کمبو کارت روزانه را دریافت کنید.

قدم سوم: فروش همستر کامبت

بعد از تکمیل مراحل برداشت همستر کامبت از ربات و واریز HMSTR به کیف پول، اگر تمایل داشته باشید، نوبت به فروش همستر در بازار نقدی و تبدیل آن به تومان یا تتر است. فروش همستر هم مثل هر ارز دیگری بسیار ساده و سریع انجام می‌شود.

برای این‌کار، تنها کافی‌ست به تب بازارهای بیت پین بروید، عبارت «همستر» را جستجو کنید و به بازار این رمزارز وارد شوید. با باز شدن صفحه خرید و فروش همستر، باید مقدار فروش و قیمت فروش خود را تعیین کرده و بعد با زدن دکمه «فروش»، سفارش فروش خود را در بازار ثبت کنید.

بعد از چند دقیقه، توکن‌های همستر شما به فروش می‌رسد و می‌توانید مبلغ تومانی آن را برداشت کرده و یا با آن ارزهای دیگر بخرید.

کلام پایانی

کاربران ایرانی، علاقه زیادی به همستر کامبت دارند و حالا نوبت به آن رسیده که نتیجه این علاقه و تلاش برای بیشتر کردن پرافیت خود ببینند. در این مقاله، تمامی مراحل برداشت و فروش همستر را توضیح دادیم و تلاش کردیم که این پروسه را به ساده‌ترین شیوه آموزش دهیم.

اولین کاری که می‌توانید برای برداشت HMSTR انجام دهید، ثبت نام در صرافی بیت پین است. نکته جالب توجه اینجاست که برای برداشت حداکثر ۲ واحد تن کوین، نیازی به احراز هویت پیشرفته نیست و تنها با ثبت نام اولیه هم قابل انجام است.

در آخر، روش جالب دیگری هم برای افزایش پرافیت همستر معرفی می‌کنیم: همستر پارتی بیت پین، روشی جذاب برای بیشتر کردن سود شما از بازی همستر است. برای شرکت در این بازی، در بیت پین ثبت نام کنید و با مراجعه به صفحه همستر پارتی، مأموریت‌های روزانه آن را انجام دهید و جایزه دریافت کنید.

در ضمن اگر جزو ۳ نفر برتر لیدربرد همستر باشید، اولین واریز توکن HMSTR شما به بیت پین ۲ برابر خواهد شد!

در آخر، اگر سوال یا مشکلی در پروسه برداشت و فروش همستر در بیت پین دارید، در زیر همین مقاله با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید نظرات خود درباره آینده همستر و قیمت آن را هم برای‌مان بنویسید.

سوالات متداول

  • برداشت همستر چقدر تن کوین می‌خواهد؟

تا قبل از لیست شدن همستر و شروع فرآیند برداشت نمی‌توان نظر قطعی داد، ولی احتمالاً حداکثر به ۰٫۵ واحد تن کوین نیاز است.

  • تا چه مدت می‌توان سکه همستر جمع کرد؟

زمان لیست شدن همستر ۵ مهر ماه اعلام شده، ولی بازی همستر به قوه خود باقی است و بازیکنان می‌توانند از آن درآمدزایی کنند.

  • قیمت همستر چقدر خواهد بود؟

قطعاً تا زمان لیست شدن و شروع معاملات در بازار آزاد نمی‌توان راجع به قیمت همستر نظری داد، ولی برخی قیمت‌های ۰٫۰۵ تا ۰٫۲ دلاری را برای هر واحد همستر متصور هستند.

  • بهترین کیف پول همستر کدام است؟

تون کیپر، به دلیل سازگاری بالا با اکوسیستم تن کوین و تلگرام، بهترین کیف پول برای واریز همستر است.

  • کجا می‌توان توکن همستر را فروخت؟

صرافی بیت پین، با نقدینگی بالا، کارمزد کم و رابط کاربری ساده و سریع، بهترین پلتفرم برای خرید و فروش همستر است.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

دوران بانک‌های مرکزی به پایان رسیده است

آرتور هیز، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری Maelstrom و یکی از بنیان‌گذاران BitMEX، اخیراً بیانیه‌ای جسورانه منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *