آموزش کامل بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit)؛ جایگزین جدید همستر کامبت

طی روزهای اخیر نام بازی تلگرامی جدید راکی ربیت (Rocky Rabbit) به‌عنوان جایگزینی برای همستر کامبت سر زبان‌ها افتاده است. راکی ربیت از نظر طراحی و روند بازی (گیم پلی) بسیار شبیه همستر کامبت بوده و یکی از دلایل رشد سریع آن نیز همین است. در این مطلب از مجله نوبیتکس بازی راکی ربیت را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم.

فهرست عناوین

راکی ربیت چیست؟

راکی ربیت یک بازی تلگرامی در سبک پلی تو ارن (Play to Earn) است که مانند همستر کامبت از ترکیب مدل تپ تو ارن (Tap to Earn) با گیم پلی مبتنی بر خرید کارت و افزایش درآمد استفاده می‌کند. در این بازی شما یک خرگوش مبارز دارید که باید آن را قوی‌تر کنید و از این طریق درآمد خود را افزایش دهید. بخشی تحت‌عنوان Battle یا مبارزه یک‌به‌یک نیز در بازی وجود دارد که هنوز فعال نشده است.

مانند همستر کامبت باید در بازی کارت‌هایی بخرید که سود ساعتی یا پرافیت شما را بیشتر می‌کنند. با دعوت از دوستان خود نیز می‌توانید تعدادی سکه و مقدار کمی تون کوین (TON) پاداش بگیرید. راکی ربیت هم‌اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر دارد و ایردراپ توکن‌های این بازی بین کاربران خود را تأیید کرده است، اما تاریخ و شکل توزیع این ایردراپ نامعلوم است. برای نمونه مشخص نیست کاربران بر اساس پرافیت از ایردراپ سهم می‌گیرند یا موجودی سکه یا حتی تعداد برد در بتل‌ها.

آموزش بازی راکی ربیت

برای شروع بازی راکی ربیت باید اول وارد ربات این بازی شوید. آدرس اصلی ربات راکی ربیت t.me/rocky_rabbit_bot است و آدرس‌های غیر از این ارتباطی به راکی ربیت ندارند. وب‌سایت رسمی راکی ربیت هم rockyrabbit.io است که با مراجعه به آن می‌توانید به آدرس شبکه‌های اجتماعی و همین‌طور نقشه راه راکی ربیت دسترسی داشته باشید.

پس از بازکردن ربات بازی روی دکمه Start و سپس دکمه Play کلیک کنید. در شروع کار با یک صفحه مواجه می‌شوید که باید جنسیت شخصیت کارتونی خرگوش خود را در آن انتخاب کنید. پس از این کار روی دکمه Start بزنید تا بازی شروع شود.

بخش‌های مختلف بازی راکی ربیت

صفحه اول بازی راکی ربیت شباهت زیادی به همستر کامبت دارد و اگر تجربه این بازی را داشته باشید، فضای راکی ربیت نیز برایتان آشنا خواهد بود. یک سکه بزرگ وسط صفحه است که با کلیک روی آن سکه دریافت می‌کنید. منو و دکمه‌هایی هم اطراف این سکه وجود دارد که کارکرد هر کدام را در ادامه توضیح می‌دهیم.

با زدن دکمه Sponsor می‌توانید یکی از مجموعه‌هایی که ظاهراً با راکی ربیت همکاری دارند را به‌عنوان اسپانسر خرگوش خود انتخاب کنید. این بخش فعلاً کارکرد خاصی در بازی ندارد و صرفاً نمایشی است.

بخش Hourly+

در بخش Hourly+ سود ساعتی یا همان پرافیت شما نمایش داده می‌شود. این عدد نشان می‌دهد در هر یک ساعت چه مقدار سکه از طریق کارت‌هایی که در اختیار دارید دریافت می‌کنید. برای اینکه سکه‌های حاصل از کارت‌های بازی را دریافت کنید باید هر ۳ ساعت یک بار ربات سر بزنید. اگر زمان دوری شما از بازی بیشتر از ۳ ساعت باشد، تا مراجعه بعدی سود جدیدی دریافت نخواهید کرد.

بخش Total Earned

در این بخش مجموع سکه‌هایی که به طرق مختلف، از طریق ضربه‌زن روی صفحه، پرافیت یا دعوت دوستان به دست آورده‌اید نمایش داده می‌شود و طبیعی است که از موجودی فعلی شما بیشتر باشد.

بخش Boost

با زدن روی دکمه Boost پایین سمت راست صفحه یا آیکون انرژی پایین سمت چپ صفحه، بوسترهای بازی به شما نمایش داده می‌شود که شامل Full Energy (انرژی کامل برای ضربه‌زدن روی صفحه)، Multitap (افزایش سکه دریافتی به ازای هر ضربه روی صفحه) و Energy Limit (افزایش ظرفیت انرژی) است. Full Energy یک بوستر رایگان است که در هر ۲۴ ساعت ۵ عدد از آن در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد و دو بوستر دیگر با پرداخت سکه قابل خریداری هستند.

دریافت سکه‌های بیشتر از بخش Earn

با ورود به بخش Earn تسک‌ها یا مأموریت‌هایی را مشاهده می‌کنید که در ازای انجام آن مقداری سکه به شما پاداش داده می‌شود. این تسک‌ها از جنش عضویت در شبکه‌های اجتماعی راکی ربیت و دعوت بازیکنان جدید به بازی است.

خرید کارت و افزایش پرافیت از بخش Mine

با زدن روی دکمه Mine در منو پایین صفحه وارد بخش کارت‌های بازی می‌شوید. هر کارت نماد یکی از چیزهایی است که برای یک ورزشکار اهمیت دارد؛ مانند تمرین، تغذیه، مکمل و مواردی از این دست. کارت‌ها به سه دسته کلی Fighter (مربوط به مبارز)، Coach (مربوط به مربی) و Tournaments یا مسابقات تقسیم می‌شود. در بخش Coach و Fighter دسته‌ای به اسم Claim هم وجود دارد که شامل کارت‌های رایگان بازی است. این کارت‌ها را می‌توانید هر ۲۴ ساعت یک بار دریافت و از سکه‌های رایگان آن استفاده کنید.

رقابت با سیار بازیکنان از بخش Battle

بخشی تحت‌عنوان Battle در راکی ربیت وجود دارد که هنوز فعال نشده است. اما به نظر می‌رسد در آینده بتوانید در این قسمت با سایر بازیکنان رقابت کرده و به‌نوعی وارد مبارزه شوید.

دعوت دوستان از بخش Friends

با ورود به بخش Friends در بازی راکی ربیت می‌توانید لینک ریفرال خود را دریافت و دوستان خود را به بازی دعوت کنید. طبق توضیحات بازی، با دعوت هر یک نفر کاربر عادی ۵٬۰۰۰ سکه به‌علاوه ۰.۰۰۱ تون کوین و با دعوت هر کاربر دارای اشتراک پرمیوم تلگرام، ۲۵٬۰۰۰ سکه به‌علاوه ۰.۰۰۲ تون کوین دریافت می‌کنید. طرف مقابل هم به اندازه شما سکه دریافت خواهد کرد، اما پاداشی که در قالب تون کوین داده می‌شود مختص شما خواهد بود. این تون کوین‌ها ظاهراً هنوز قابل برداشت نیست.

بخش Airdrop

در بخش ایردراپ راکی ربیت اطلاعاتی درباره نقشه راه بازی، شامل ایردراپ توکن آن و لیست‌شدن در صرافی‌ها دیده می‌شود. بخش‌هایی هم برای نمایش موجودی تون کوین، موجودی ربیت کوین (RabBitcoin) و وصل‌کردن کیف پول به بازی وجود دارد که فعلاً فعال نشده‌اند.

ایردراپ توکن راکی ربیت چه زمانی انجام می‌شود؟

توزیع توکن ربیت کوین در قالب ایردراپ بین بازیکنان توسط تیم بازی تأیید شده است، اما زمان و شرایط ایردراپ راکی ربیت هنوز مشخص نیست. این بازی در مرحله جذب کاربر است و اگر قرار باشد ایردراپ برگزار کند، احتمالاً چند ماهی طول خواهد کشید.

جمه‌بندی

راکی ربیت مشخصاً با الهام از مدل بازی همستر کامبت طراحی شده است، اما می‌تواند با اضافه‌کردن بخش بتل، جذابیت بیشتری ایجاد کند. تیم توسعه این بازی و سرمایه‌گذاران آن مشخص نیست. ایردراپ توکن ربیت کوین تأیید شده اما اینکه چه زمانی عرضه و در صرافی‌ها لیست می‌شود نامعلوم است. این بازی فعلاً از کاربران خود هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و سکه‌هایی که صادر می‌شود، فقط دارایی‌هایی درون بازی هستند و ارزش مشخصی ندارند.

سوالات متداول

قیمت هر سکه ربیت کوین چقدر است؟

ربیت کوین فعلاً تنها یک دارایی درون بازی است که ارزشی ندارد.

چگونه تون کوین‌های راکی ربیت را برداشت کنیم؟

فعلاً امکان برداشت تون کوین از راکی ربیت فراهم نشده است.

راکی ربیت بهتر است یا همستر کامبت؟

راکی ربیت با الهام از همستر کامبت ساخت شده است و فعلاً کاربران بسیار کمتری دارد.



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

کد کمبو میم فای امروز ۱۵ تیر + آموزش وارد کردن

کمبو یا کد روزانه قابلیتی در بازی میم فای (MemeFi Coin) است که با وارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *