آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

اگر شما هم در همستر کامبت فعال هستید احتمالا متوجه شده‌اید که برای فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت نیاز به دعوت از دوستان جدید است. از آنجایی که این کارت‌ها برای دریافت پاداش روزانه 5 میلیونی مهم هستند، همه به دنبال فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان هستند زیرا پیدا کردن کسی که هنوز عضو این بازی نشده باشد و بخواهد این کار را انجام بدهد بسیار سخت است.

 

بررسی‌های ما نشان می‌دهد که بازی همستر کامبت روش چندان هوشمندانه‌ای برای شناخت دعوتنامه‌های جدید ندارد و می‌توان با یک ترفند ساده از یک اکانت تلگرامی برای چندین بار دعوت استفاده کرد. در این مقاله به آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان ‌می‌پردازیم. توجه کنید که ممکن است این روش توسط تیم شناسایی شود و ریسک حذف شدن از فرایند فروش و خرید همستر کامبت برای کاربران به وجود بیاید. بنابراین، با مسئولیت شخصی تصمیم به استفاده از این روش بگیرید.

 

آموزش فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت

ساده‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت دعوت از دوستانی است که هنوز وارد این بازی نشده‌اند. این کار به دلیل اینکه اکثر کاربران ایرانی در این بازی فعال هستند عملا برای بسیاری از کاربران غیرممکن شده است. راه حل دیگر برای انجام این کار خرید سیم کارت‌های جدید و استفاده از آن‌ها برای فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت است که این کار نیز به خاطر هزینه‌ها و محدودیت‌ها تا حد کمی قابل اجرا است.

 

یک روش ساده برای فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان، این است که یک اکانت تلگرمی دیگر که با آن درگیر بازی نیستید و از آن برای فعالیت تلگرام استفاده نمی‌کنید را انتخاب کنید و با استفاده از آن وارد محیط بازی شوید تا دعوت از دوست جدید برای اکانت اصلی فعال شود.

 

حال اگر دوباره نیاز به دعوت از دوست دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی تلگرام (+) اکانت تلگرام شماره‌ای که استفاده نمی‌کنید را پاک کنید. برای این کار کافی است شماره تماس را در سایت وارد کرده و کد ارسال شده به تلگرام را در قسمت مربوطه قرار داده و تایید کنید. پس از تایید، پنجره جدید باز می‌شود که در آن با کلیک بر روی گزینه Dlete my account حساب کاربری شما حذف خواهد شد.

 

 

پس از حذف تلگرام شماره مورد نظر، دوباره می‌توانید با همان شماره یک اکانت تلگرام جدید ایجاد کنید. پس از ایجاد اکانت، دوباره می‌توانید با لینک ارسال شده از اکانت اصلی وارد محیط بازی شوید تا یک دعوت جدید برای اکانت اصلی به حساب بیاید. این کار را می‌توانید چندین بار تکرار کنید و هر بار با لینک دعوت وارد شوید و کارت های جدید بازی همستر کامبت را فعال کنید.

 

هشدارهای فعال کردن کارت های جدید همستر کامبت بدون دعوت دوستان

برای استفاده از روش گفته شده در نظر داشته باشید که ممکن است تیم توسعه‌دهنده بازی این روش را به هر نحوی تشخیص داده و کل حساب اصلی شما را از دور بازی حذف کند. بنابراین، مسئولیت هر اتفاقی در این رابطه را خودتان برعهده بگیرید و قبل از عملیاتی کردن به نتایج آن فکر کنید. توجه داشته باشید که حساب تلگرامی که برای شما مهم است و در آن عضو گروه‌ها و کانال‌های مهم هستید را به هیچ وجه پاک نکنید زیرا همه اطلاعات آن از بین خواهد رفت.

 

نکته دیگر اینکه حذف و پاک کردن مداوم یک حساب کاربری از تلگرام ممکن است آن شماره را در فهرست اسپم قرار داده و از جایی به بعد امکان استفاده از شماره مورد نظر برای ساخت اکانت تلگرام از بین برود. برای خرید و فروش همستر کامبت به همراه بیش از 1200 ارز دیجیتال دیگر می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال رابکس مراجعه کنید.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

رشد اتریوم آغاز شده است؟ متوقف شدن تحقیقات SEC در مورد ETH

صبح امروز و پس از اعلام کمیسیون بورس و اوراق بهادار مبنی بر پایان دادن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *