آغاز خرید همستر کامبت (HMSTR) در کوکوین؛ فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاران

بر اساس اخبار منتشر شده توسط صرافی کوکوین، معاملات خرید همستر کامبت با نماد HMSTR در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین (KuCoin) از ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. به این ترتیب کاربران می‌توانند قبل از لیست شدن رسمی توکن در صرافی‌ها، اقدام به خرید و فروش همستر کوین کنند.

همستر کوین در بازار پیش عرضه

برای درک بهتر بازار پیش عرضه لازم است بدانید پیش عرضه یک کوین در صرافی‌ها ابزاری مؤثر برای پروژه‌ها است تا منابع مالی لازم را جذب کرده و اطمینان سرمایه‌گذاران را جلب کنند، در حالی که سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند از مزایای اولیه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید بهره‌مند شوند. دلایل عمده پیش عرضه یک کوین عبارت است از:

  • تأمین مالی پروژه: پیش عرضه کوین به پروژه‌ها امکان می‌دهد تا سرمایه لازم برای توسعه را جمع‌آوری کنند. سرمایه‌گذاران می‌توانند با خرید کوین‌ها در مرحله پیش عرضه، از رشد و پیشرفت پروژه بهره‌مند شوند.
  • جذب توجه و تبلیغات: لیست شدن یک کوین در صرافی پیش از عرضه عمومی باعث افزایش آگاهی عمومی از پروژه و تقویت برند آن می‌شود.
  • توزیع و نقدینگی بهتر: پیش عرضه در صرافی‌ها به توزیع وسیع‌تر و منصفانه‌تر کوین‌ها کمک می‌کند و نقدینگی آن‌ها را افزایش می‌دهد.
  • افزایش اعتبار پروژه: لیست شدن یک کوین در یک صرافی معتبر مانند بایننس، کوکوین، کوین بیس و…، می‌تواند به افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به پروژه کمک کند. چرا که این صرافی‌ها معمولاً پروژه‌ها را با دقت بررسی می‌کنند و تنها پروژه‌هایی که معیارهای لازم را دارند، پذیرفته می‌شوند.
  • کنترل و شفافیت: صرافی‌ها با استفاده از سیاست‌های دقیق KYC (احراز هویت مشتری) و AML (مبارزه با پول‌شویی)، از تقلب و سوء استفاده جلوگیری می‌کنند.

شروع خرید همستر کوین

طبق برنامه‌ریزی‌های پروژه، لیست شدن توکن برای ماه جولای ۲۰۲۴ (تیر یا مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی شده و به نظر می‌رسد این زمان‌بندی تحقق یابد. ضمن اینکه توکن همستر کامبت با نماد HMSTR در صرافی‌ها لیست خواهد شد. 
در حال حاضر طبق اعلامیه صرافی کوکوین، معاملات توکن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه کوکوین آغاز خواهد شد. سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از شروع معاملات، سفارش خود را ثبت کرده و در نهایت به کشف قیمت اولیه این توکن بپردازند.

جزییات خرید همستر در پیش عرضه کوکوین عبارت است از:

دوره معامله

  • شروع: ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC (معادل ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰)
  • پایان: بعداً اعلام خواهد شد.

زمان تسویه

  • بعداً اعلام خواهد شد.

نرخ تعهد

  • ۱۰۰٪ می‌باشد. یعنی شرکت‌کنندگان باید تمام ارزش کل سفارش خرید یا فروش را تعهد کنند؛ به بیان دیگر، تمام مقدار توکن HMSTR واریزی شما باید معامله شود.

نرخ کارمزد

  • ۲.۵٪: این کارمزد بر روی کل مبلغ معامله اعمال خواهد شد.

توجه داشته باشید بازارهای پیش از عرضه می‌توانند برای سرمایه‌گذاران سودآوری خوبی همراه داشته باشند. با این حال، این بازارها بدون ریسک هم نیستند. بنابراین، توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در این بازارها، تحقیق کنید و از تمام خطرات احتمالی آگاه باشید.

درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

جنجال ایردراپ zkSync! ادعای توزیع ناعادلانه توکن‌ها

بالاخره ایردراپ زد کی سینک به اتمام رسید و توکن‌های آن بین کاربران توزیع شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *