به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

آغاز برداشت سود توسط هولدرهای منتل؛ روند صعودی MNT متوقف می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در هفته‌های اخیر، ارز دیجیتال منتل (MNT) شاهد افزایش دو رقمی قیمت خود بوده، اما در روزهای اخیر با افزایش تدریجی عرضه در بازار مواجه شده است. دلیل این افزایش عرضه، تمایل هولدرها به فروش دارایی‌ها و برداشت سود خود، عنوان شده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت منتل با ۰.۶۰ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در محدوده ۰.۸۹ دلار قرار دارد. قیمت این رمزارز در هفته گذشته بیش از ۱۸ درصد رشد کرده است.

در همین حال، طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، ۳۲۱ میلیون توکن MNT به ارزش تقریبی ۲۸۶ میلیون دلار در کیف‌پول‌های صرافی‌ها نگهداری می‌شود که از ۱۷ جولای، به میزان ۳ درصد افزایش یافته است.

خرید سریع MNT!
با یک کلیک منتل (MNT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PIXFI


در شرایط فعلی، افزایش فشار فروش توسط هولدرها نشان‌دهنده احساسات نزولی در بازار است. سرمایه‌گذاران به دلیل انتظار برای کاهش قیمت، در حال نقد کردن دارایی‌های خود هستند تا از ضرر جلوگیری کنند.

از سوی دیگر، میانگین متحرک هفت روزه (MA-۷) نشان می‌دهد که به ازای هر تراکنش زیان‌ده منتل، ۱.۵۹ تراکنش سودآور ثبت شده است.

بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران، اگر روند برداشت سود توسط هولدرها ادامه یابد، ممکن است فشار نزولی بر منتل بیشتر شده و قیمت آن به ۰.۸۰ دلار کاهش یابد. در صورت ادامه فشار فروش و کاهش تقاضای جدید، قیمت حتی می‌تواند به محدوده ۰.۵۰ دلار نیز برسد.

در مقابل، اگر تمایل دارندگان منتل به انباشت توکن‌ها بیشتر شود، این توکن ممکن است روند صعودی خود را ادامه داده و به قیمت ۰.۹۳ دلار برسد.


منبع

بی‌این‌کریپتو



درباره ی macanpc

مطلب پیشنهادی

توکن‌های لایه 2 خودم را به خیریه اهدا کردم

ویتالیک بوترین فاش کرد که روی توکن‌های لایه 2 سرمایه‌گذاری نکرده است و به جای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *